Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Amanda - 30 januari 2011 17:25

Hejj , bloggen! idag klev jag upp , 7:30 , för det var skidskytte tävling i sollefteå så vi var i sollefteå 5 i tio , och inskjutningen började 10 , men egentligen så skulle man ha varit där 9`?! men det visste inte  i så vi kom då vi kom :D

 

men jag blir alltiid så stressad innan skidskytte tävlingar, för jag är rädd att åka fel och att då jag kommer in på skjut banan att ngn inte ställt fram min 'bössa ' ...:D

Men ajah , det gick braa! kom ju tvåa , ♥

 

vi körde 800 m ggr 5 = 3,5 km

men jag tog med min kamera och så , så ni ska få bilder ikv, elr imorn :D

 

Och när jag kom hem så åkte jag lite bobb, sen nu har jag bara latat mig, :D

 

Men ajah , Hejjdåå bloggen!  ♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards