Amandiis Blogg !

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda - 29 november 2011 16:45

Nu lägger jag bara in bilder och förklarar lite efter dom orkar inte skriva om allting .. ;) 

 

Jag o  Söt Emmy på bussen :) ♥



   

Då , jag fanny & killarna skulle välja film i bussen :) ^^ haha , de märkte inte då Stina tog kort .. ''



Fanny ♥



Det blev The simpson ...

   

Stinas födelsedags present , Av oss Tjejer ♥ -Hon fyllde år i Lördags . ( Av killarna fick hon en tårta å en massa buffé tidningar ..

 

Bastuun . ♥

     

Jag och fanny ♥

     

Grabbarna ä ju duktig på å ta kort ^^ ;)

                 

sådäärjaa !  Nu orkar jag inte lägga upp några fler bilder .. Så hejdp lägger väl kanske upp mer sedan ;) ♥


Hejdå !

Av Amanda - 27 november 2011 20:47

bloggar , imorn ! ;) -- Åh , skulle ha varit i nåra veckor till ... ;) ♥♥

Av Amanda - 22 november 2011 20:21

Heej ,det häre blir jätte snabbt inlägg! , ha ju komme hem från träningen och nu ska jag bara duscha och sedan gå o lägga mig --- Ska upp fem imorn !  ... Åh , jag som nästan inte äns sov ngt inatt ^^ Hehe ..  Ska ju på läger tilll Bruksvallarna , kommer hem på söndag elr lördag ;) Så hejjddådådådådådå ♥

Av Amanda - 21 november 2011 20:01

Nu har jag gjort en ny header ^^ en oseriös o ful men de får vara så ett tag tills jag gjort en ny ;) '' ♥ ..

Hejdå ! .

Av Amanda - 21 november 2011 19:12

Hejsan alla cp barn  . Jag har fastnat på den Heh ^^ ..   Nämen idag har min dag varit bra :DSkoldagen idag var inte så speciellt tråkig heller ,  fast var lite drygt mot slutet men det gjorde inte så mkt :P .

Och idag var jag också hos tandläkaren , har ett jätte stort hål i en tand .. :/  Så ska väl göra något åt den nästa gång jag ska dit ...

Men jag har inte så mkt att skriva om så jag lägger in ngr bilder på outfiten idag  , vilket  ni säkert kan gissa vad jag haft . 

'



   

Dålig outfit bild  men ajah , :) Nu ska jag ta o packa lite inför lägret till veckan :) Så slipper jag göra de imorn  ..


Hejdå!

Av Amanda - 20 november 2011 21:59

.....

Av Amanda - 20 november 2011 15:56

--------> Skidskytte träning , ♥

 


HEJDÅ ! .. ♥

Av Amanda - 20 november 2011 13:27

 

 

Ska ta dom här gammskidorna o åka lite på lägdan :) ♥♥  

Hejdåå ♥

Ovido - Quiz & Flashcards