Amandiis Blogg !

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda - 5 november 2011 20:15

Nu ska jag och matilda börja kolla på nån film , Så godnatt . Bloggar säkert lite imorn :) .. ♥


Av Amanda - 5 november 2011 17:50

Bilder från vekcan kommer kanske imorn elr till Veckan har inte orkat  hä in dom ännu ^^


men ajah , idag har jag inte gjort  , så mkt .  Åkt ner till  ramsele på kyrkogården , osv .

men jag har också , 'tjänat'' 100 kr . Rätt så lätt idag oxå ^^  Gått över den dära Balanslinan , som pappa hade  ''hätt upp :P Om jag äns har berättat det? .. Men ajah . 


Nu ska jag blogga lite  , och sedan ska jag göraa lite chokladpudding . ♥

Så hejdåå ♥  

en bild på mig och therese , i bilen . ♥


Av Amanda - 4 november 2011 19:48

TJenA,tjena mina underbara bloggläsare . :D


Det här lägret har varit grymt!,♥ Super rolig varenda sekund till slutet .. ;)^^

och nu ska jag berätta lite ''kort '' vad vi gjort och så . :) Så var beredda på lång text ;) ♥


Måndagen :


Vi åkte till Långsele & skulle vara där nio , för att åka kvart över  Mot hede  ♥


och på den långa bilresan , så kollade Jag ,Matilda & Therese på Harry potter oxh dödsrelikerna del 1 & Del 2 ♥♥♥

och på mitten av den resan så åkte vi lite skidor i östersund , ♥ Och sedan kom vi till Åsarna åt där en sväng , och sedan så var vi framme i Hede . och då gick vi en sväng för att få ur den långa bilresan  - Spelade biljar , o sånt & myste vi alla ner oss vid en film .♥


Då vi åkte skidor i Östersund ,! ♥ Första gången för iår ♥


    



Tisdagen :

Klev upp 7 för att gå ut å gå  20 minuter för att vakna riktigt . Åt frukost , åkte bort till skidskytte stadion i hede & sköt , och gjorde nåra intervaller . :D Åt sedan , lunch - vilade lite och åkte sedan till Bruksvallarna för att åka skidor på snön som inte fanns . Så vi gick en stavgång på Ramundfjället istället . ♥


Åkte hem , Åt middag  - smälte maten och åkte sedan till Gympasalen för ett styrke pass , och därefter BAD  . :D


Sedan , Film & goos! ♥



Onsdagen :


Vi klev , upp , gick 20 minuter igen , och åkte sedan till Skytte banan (alltid skyttepass på morgonen  kring nio )

Och i onsdags så sköt vi bara & joggade  lite på morgonen .

Efter lunch så åkte vi till Ett JÄTTE Högt fjäll (Sonfjället ), och vi ''klättrade'' faktiskt upp på toppen , gjorde lite intervaller där också . =)  Superroligt var det iaf, fast lite läskigt å gå ner .^^ Såg några Fjällsillrar elr vad dom nu heter , suupersöta ♥

och efter att vi gjort de träningspasset så  åt vi ju (ofc)  och åkte sedan till Vemdalen för att Bowla lite . ( Jag vann jue ... ) Nämen , det var Roligt , ♥

orkar inte skriva allt, hände mkt mer .. på alla dagarna  , Men vi Garvade mkt den här dagen iaf . ♥

 

Vi gick faktiskt dit pilen , pekar .! och där vi tog bilden så hade vi redan gått hälften . ;)' ♥ 

Torsdagen :


samma morgonsrutiner , gick , frukost , sköt fast nu så sprang vi som i en tävling då vi sköt .


Lunch , Spelade biljard elr gjorde ngt . åkte till skytte banan & körde hårda intervaller . ♥

packade , o sådär .

och jao , Grymt rolig dag dehär me , men orkar inte skriva allt ,


Fredagen .


Samma  idag igen  ,fast idag så sköt vi inte . utan vi städade ,  o så . Och vid nio började vi åka hem .

Vi kollade på film i bilen , idag  igen :P -Blue mountain states  :D och vi åkte också skidor i Östersund idag igen♥ , fast idag var detr bättre spår inte lika ''löst '' :P  + att idag var Skidlandslaget där & det var kul  o kolla då dom åkte . ;) ''  men glömde också mina Pjäxor i omklädnings rummet , så hoppas ingen har tagit dom så ska v iringa o be ngn hämta dom åt oss , = att vi måste åka till Östersund ngn dag strax .. ♥ hih

men idag , så stannade vi i östersund  efter att vi ätit och alla dom andra ¨åkte hem . För vi  åkte o hälsade på Stefan , & Annsofie :D  idag  igen ( ni minns de va ngn vecka sedan som vi åkte te Östersund ,de va till dom . )   :D Så vi var där en stund , och  hade det roligtt och trevligt . . :) Och Jaaoo , nu är vi hemma ♥


nu blev det här ihopblandat , och  iordning säkert men orkar faktiskt inte läsa igenom det .. :P



KOMMER MER BILDER OXÅ  DÅ JAG LADDAT MOBILEN , OCH ORKAR LADDA UPP . :P


bloggar mer senare . "! Hejdå . Sry för dåligt inlägg .. Men har så mkt o berätta .. ;)




Ovido - Quiz & Flashcards