Amandiis Blogg !

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda - 25 juni 2012 21:01

Har inga bilder från Midsommar , men det var iaf roligt  :D Varit  i junsele hela helgen , kom hem i lördags ' Men hade velat stanna på lördag kväll också , var så himla kul på fredag kväll / natt :D

och igår så sovde jag över  hos felicia och vi åkte till  sollefteå idag :D och köpte lite småsaker , :)

älskaar sommar man kan göra vad som helst , utan att behöva planera så himla mycket ^^ ♥


 och jag har fortfarande inte lagt in bilder från lägret , har inte orkat de är så mångaa :P ^^


men nu ska jag som vanligt bara avsluta inlägget , konstigt och direkt ^^  . hejdåå



    



Av Amanda - 22 juni 2012 08:49

Har haft jätte roligt , en perfekt början på sommarlovet ♥ Och nu tänker inte jag skriva en lång text om vad vi har gjort osv , för ddet orkar jag inte .


Kanske berättar lite senare men ni kan få nån bild nu, ♥


   Mina rumskompisaar ♥

   


haha , vi körde  fotboll på en myr , och såhär blev det efteråt .  ^^ Men rolgit vare :D  Jobbigt då man fastnade i leran , och ramlade o höll på ^^ :) 



♥ Saknaaaar lägret redaan ♥  men nu ska jag gå ut det är ju jätte varmt ute , så mer bilder kommer senare ;)




Av Amanda - 17 juni 2012 10:09

Idag så börjar sommarskidskolaaan ♥  Börjar åka mot östersund vid tolv , och sedan då vi kommer dit är det bara o byta om och sedan åka ut på en jogging/ spring runda  ♥ 


 


Heejdåå allihopaa ! ^^

Av Amanda - 14 juni 2012 18:31

Yees  , på söndag så åker jag Matilda och Emmy på sommarskidskola i östersund ♥ Längtar   :D  Bad, träning och underbara minnen '' ♥  och efter lägret kanske jag ska stanna hos mina kusiner också , Älskar sommarlov ♥


och nu  kommer några gamla bilder från läger ' :) ♥


          

Av Amanda - 13 juni 2012 13:41

Av Amanda - 12 juni 2012 18:07

Tjenaare allihopaaa ^^ -  Nyss varit ute en stund , fint väder är det ju idag , hoppas på det imorn också  . :D 


Men skolan idag , var ju rätt så rolig , Bakat hela , dan för att vi skulle bjuda hela högstadiet på ''efterätt ''  .. Och det vi bakade var ju inte så speciellt gott tyckte  jag meen vi alla har ju olika smaker  . :)   



Men nu ska jag kolla igenom allt jag ska på mig imorn och vilken frisyr jag ska osv ..   ( skolavslutning juu ♥


Men det här var det intressanta , inlägget som jag hade att bjuda på idag . 


        


     


Arkiv bilder , Hejdåå ♥  

Av Amanda - 8 juni 2012 16:43

Wihoo , idag så är det en Student dag Så , Grattis allihopa som tagit studenten.. :D 

Men för  mig är det bara 2 ''skoldagar  '' kvar sedan sommarlov ♥ 


Och jag som inte äns köpt avlsutnings kläder ännu .Men imorn så ska vi till Östersund så då hoppas jag att hittar någonting, så det inte bara blir för köpandets skull  , Som har hänt många gånger nu . .. :( 


Men iaf ,tänkte bara slänga in ett inlägg, eftersom det var så länge sen senast .  Så nu ska jag ner på Byn och gratta Anders till Studenten :D Hejdåå :) 




Förra årets skolavslutnings '' outfit '' - 

Ovido - Quiz & Flashcards