Amandiis Blogg !

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda - 30 januari 2012 16:46

   


Hejdåå nu ska jag o matilda köra skoter ! :D ♥

Av Amanda - 29 januari 2012 15:14

Idag , har jag åkt skoter med johanna , matilda o moa .  superkul ,  ♥   vi har  nästan kört upp hela lägdan .. :( ♥


och strax så  ska vi på träning , :) ♥  men nu tänker jag visa vad jag köpte igår :) Köpte  : 2 tröjor , och  byxa / jeans armband  &  nå bodyloution .  jag hade 500 kr , + en hundring av pappa :) fast  fick ju inte allt pappa var skyldig mig hehe , men byxorna var   '' kostade ganska så mkt o jag vill ha dom så .. '' ♥ blev  inte så jätte mkt då ^^ .


   


men nu ska jag ta o äta ngt hejdå  . ! ♥ ..

Av Amanda - 28 januari 2012 19:12

Heej  :D Nu har jag kommit hem från en superdag i Härnösand . :) . och  det gick jättebra , och sedan så åkte jag matilda o pappa på stan en sväng o där köpte man väl lite  saker , kommer visa lite senare . :) jag kommer lägga in ngr bilder ifrån idag , men imorn lägger jag in  på vad jag köpt osv .  ♥


    ♥♥♥♥

 

    ♥

 

All i need is time ! , jag har massvis med saker som jag vill göra men jag har tävlingar o sånt varenda helg  (♥) ,men jag älskar tävlingar iaF ♥   men nu ska jag kolla på någon film som jag o matila hyrde :)  hejdå  

.

Av Amanda - 27 januari 2012 16:49

Heej , nu ska jag blogga lite gran , för idaag har jag tid annars har jag nästan aldrig det .  men jag har inte så mkt att skriva  om . men igår så åkte jag iaf till Emmy :) och åkte sedan på tävling  x) Och sovde sedan över hos henne ♥  Jätte roligt vare :D Så de tyck jaH att vi ska göra om :)) . ♥ 


och imorn så ska jag till Härnösand p tävling , så jag ska passa på  o dra en sväg på stan o Köpa upp alla mina pengar .. :)  



och skolan idag var suuperchill  . :D , men nu   ska jag göra ngt , :) så vi hörs  ---->

 

Av Amanda - 24 januari 2012 16:44

 


Av Amanda - 21 januari 2012 15:50

Gick rätt så bra idag :D kom fyra och vi var 11 st :) tkr jag var bra iaf  :D och imorn ska jag tagga ski-cross tävlingen med Emmy , Stina  & en massa andra :)) 



Kommer nog lägga in lite bilder imorn  , från mobilen  .. :)) Så vi hörs kanske senare för nu ska jag ut  o åka spark  med  johanniis ♥ 

Av Amanda - 14 januari 2012 15:10

Min älskade mobiiiiil  kom tibax igår , efter Väääääldigt lång lagning . :( '' sen lastbilsträffen trojah ? .. 

nu ska jag se om allt på den försvunnit elr om det är kvar  :P   


Hörs senare .  

Av Amanda - 13 januari 2012 19:25

Allting ligger på golvet, sen helgen har inte orkat packa ur allt ännu , jo imorse men det var bara för att jag skulle ha väskan till gympan ..  :P hehe .. 

   

Världeens ful cpdaamp webbkamera ha man också .. Åh, va sur ja ä . så nu säg jag godnatt bloggN.

Ovido - Quiz & Flashcards