Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Amanda - 5 januari 2012 10:42

 you light up my world like nobody else . 


imorn åker vi till Boden :D  men nu ska jag skriva lite om igår , :) igår då vi klev upp så åt vi frukost , kollade på tv lite och sedan åkte mamma matilda o lilljohanna  ner till ramsele för nå grejs , så då var jag o therese kvar o spelade sims :D ''  och sen vid tre ngn gång så åkte vi ner till ramsele o tog bussen till sollefteå , och var där en stund sedan så åkte vi till träningen :)'' 


jag kan fortfarande inte hä in bilderna på datorn  .   

Av Amanda - 5 januari 2012 10:42

 you light up my world like nobody else . 


imorn åker vi till Boden :D  men nu ska jag skriva lite om igår , :) igår då vi klev upp så åt vi frukost , kollade på tv lite och sedan åkte mamma matilda o lilljohanna  ner till ramsele för nå grejs , så då var jag o therese kvar o spelade sims :D ''  och sen vid tre ngn gång så åkte vi ner till ramsele o tog bussen till sollefteå , och var där en stund sedan så åkte vi till träningen :)'' 


jag kan fortfarande inte hä in bilderna på datorn  .   

Ovido - Quiz & Flashcards