Amandiis Blogg !

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda - 29 mars 2012 17:52

Imorn blire SM helg , Fredag , Lördag   och söndag :D  Åker till Sollefteå imorn vid halv  7 / halv 8  någon gång  för pappa ska hjälpa till o fixa o sådär så vi måste vara där halv nio eller kankse tidigare  .. Men jag startar iaf , halv 11   ♥




 Skriver kanske imorn lite gran om dagen , ska iaf ladda kameran nu så ni får ngr bilder senare  :)

Av Amanda - 25 mars 2012 16:30

Åkte skidor imorse , kl 8  - morgonpigg de ä jag . men iaf , jätte roligt och skare dessutom så körde inte i ellsjupåret , utan kunde göra lite överallt på lägdorna  i hela lungjsön ,  ♥ 


Och dessutom soligt  , o bar himmel . :D Sånnähär dagar tycker jag det ska vara varenda dag .♥


     

Av Amanda - 23 mars 2012 18:13

 

Hare gött allesammans . ♥

Av Amanda - 23 mars 2012 16:50

Hej ,   snön ska inte försvinna nu det har varit jättevarmt hela veckan , och jätte mkt har försvunnit så tävlingen som skulle varit imorgon är ju inställd .. 


Snön kan få försvinna om två veckor inte nu  .. ♥ 


   


Världens fulaste miner & bilder o alltihopa . men nu ska jag ut och springa lite med mig själv eftersom inga andra vill följa med mig ... F.A  


 Bisouus from me . ♥

Av Amanda - 22 mars 2012 20:07

Har inte bloggat på jättelänge för vårat internet har varit ''söndert'' - så nu har dom bytt till nå jävla mobilt bredband som  inte är så mycket bättre .. 


men jag har iaf varit ute på elljuspåret med syrrorna , men spåret var löst  och dåligt så¨nu är jag på världens sämsta humör istället . + att jag måste plugga inför franska provet imorn men kommer ingenvart .. 


men ska fortsätta plugga nu , så vi hörees . puss o hejdåå alla chokladbollar . 


 

No one have time for everything . 

Av Amanda - 12 mars 2012 16:59

     


Här har vi en liten bild på mig idaag :)  Och Skjortan och ringen köpte jag i Ö-vik på lovet   . 

Men tänkte bara slänga in en bild och sen inte göra så mkt ..  


Tror jag ska sluta o blogga  - kommer bara att lägga in bilder osv , då jag gjort ngt  . Jag tkr det är de roliga med o blogga . Hatar o skriva  - Ja det här har jag gjort idag osv ..  


så hejdå 

Av Amanda - 6 mars 2012 14:56

Jag kommer att börja med Sundsvall :) Btw , kom 3 och fyra i helgen :) 

Sundsvall . 


  




    Min älskade bössa ♥

      



   Det var superfint  i  där vi bodde i sundsvall ,   (Y) :D

       


    Man behövde gå över spåret på ngn ställning då dom tävlade , usch halkigt o blåsigt vare där uppe också . ..

   Piteå  .   Vi kom hem i söndags vid haöv 12 nån gång , :) Kom 3:a på lördan o 4 :a på söndan  och vi åkte dit på fredan .

        


Dom hade en skotertävling  vid slalombacken bredvid ,   dom hopppade , och gjorde volter o alltihopa tills en ramlade riktigt rejält så dom fick avbryta tävlingen , fast det var ju nästan bra för man hörde ingenting på ''våran tävling  





              














 


     


     


Lördan , Nicci ( nicolina ) Amanda & jag :D  Toppen tjejooor  ♥


R.I.P ♥ Såklart skulle bössan gå vet inte hur den kunde göra de , men jag fick löna en annan iaf :D


men nu ska jag äta lite sedan ska jag ut med pappa o köra lite skoter ,


och imorn så ska jag kanske till Ö-vik med Matilda & Therese annars blire på torsdag .. ;) 

Av Amanda - 1 mars 2012 20:30

 Wish me luck ! .. ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards