Amandiis Blogg !

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 24 juni 2011 14:08

Ska slänga in ett blogginlägg innan jag ska gå och fixa mig  , för vi ska äta middag med ngr  ^:)  Kommer säkert bli roligt + några fulla vuxna att skratta åt .. ;)^^


Min dator funkar fortf inte och är på lagning ,så kan inte fixa så mkt på bloggen elr blogga ..

Men nu under början av sommarlovet så har jag varit hos morfar i ö-vik, och badat + lite slöseri på stan ;D

Och sen då jag kom hem så var det  fotbolls match  , Vi ägde ♥..

0-4 0-4 2-4  , förlorade varenda match , hihi^^


Och nu idag är det midsommar , ♥  

  Saknr ♥            Så ngr gamla bilder, kommer nya så fort jag får min DATOR! ♥

Hejdå ♥

Av Amanda - 16 juni 2011 09:00

Hej! :D


Igår var jag  på klass resa i Östersund , vi var på boda borg och där gick vi igenom massa rum som var  typ  gåtor som man skulle lista ut för att göra en sak och komma ut till ett annat rum  ;D

Sedan gick vi på stan och där köpte jag 6 saker , 2 magtröjjor från monkl , en svart spets , och en vit  ,Sedan 2 linnen vitt och beers *stavn* och ett par jeans shorts och ett armband från H&M ♥


Superkul klassresa ;D Kmr komma massa bilder på facebook  ;)

Men nu har pappa fixat internet ' igår , men min dator har fortf , ngt fel -.- Så får andvända mamma & pappas dator elr matildas ..


Men ajah, imorn så ska jag till Ö-vik  till morfar , och vara där i nån vecka så kommer inte bli nån bloggning ..

Men ajah, hejdåå!


Sommarlov!♥♥♥♥!

Av Amanda - 9 juni 2011 19:11

Hej , hej!


Nu kommer bilderna sen lång helgen med enya :D

Sakna nah, redan :D ..;)


4 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV! <3

Sen dan efter klassresa :D Hoppas det blir kul ,:D


Boda borg - Östersund <3


Och till Helgen ska jag till Östersund , så ska memmorera vars allt är ^^hihi^..

(allt blir understruket för den har hakat upp sig .. )

                     

Ser ut som om att jag är på väg att somna .. ;)          


Sen finns det mycket fler bilder  , menn u kom pappa hem och vi ska åka rullskidor, men finns fler bilder på Fb, berättar sedan mer på bloggen om vad vi gjort och m.m , Hejdåå :D 

 

Ovido - Quiz & Flashcards