Amandiis Blogg !

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda - 13 juli 2011 22:00

Har bytt till Min gamla blogg på blogg.se / norrlandfjolla.blogg.se fast nu Amandaanordkviist.blogg.se


Fast kommer säkert snart byta tibax till den här ;P

Men nu ska jag ta en fräsch , skön dusch efter ett tränings pass :D


Så goodbye , Kiss


Av Amanda - 13 juli 2011 19:43

Nu ska jag blogga lite  ;)


Och sedan ska jag ner till Enya ♥ 


Igår så sovde amelie(♥) hos mig , med Enya ofc ♥


Vi var & bada på badstranden, svinkallt brr, Fast askul för det var jätte stora vågor & så .. och bilder kommer  ^^♥

Efter det så satt William & Enya vid datorn så du hade jag & Amelie lite skojjigt och skrattade åt lite av ALLTING :P 


(a) Sedan så skulle vi ju kolla på en skräckfilm på datorn men , jag började somna och sedan var det typ ingen som orkade kolla på filmen ..   

Och idag så åkte vi ner till Ramsele & Var hos Amelie en stund sedan drog vi å badade på utebadet ..Det var faktiskt  varmt i vattnet :P

Och jag  o Enya skulle ha sove över hos Amelie om inte Mina Päron ^^ Hihi ;) Nemen mina förälrdar inte skulle vara så j*vla Kobajs! ''♥ But love them any way ..♥





'' óch nu har jag kommit hem för en stund sedan har bara ätit lite Med Faster / Kusin Mattias och Family ¨¨ :)

Amen nu ska jag byta om för ska ut och springa med ''bästa springgänget ever =) + ner till Enya ♥


ngn bild (lång text?´´       


Tisdag - ons ♥ 12 -13




Av Amanda - 7 juli 2011 20:28

Åh, äntligen är min dator färdig! ♥♥

Så nu kan jag blogga som normalt, blogga ibland och ibland inte hihi♥'¨


Men ajah,nu hade jag tänkt att blogga lite , sedan fara ut och jogga  :)

blogga/jogga ;P


Ngr bilder skan ni få nu :D

     

Heh, tog bara ngr bilder fårn arkivet som jag var sugen på att lägga in ;P

Kmr nya bilder då jag orkar läggain ... ♥

Hejdåå!


Av Amanda - 7 juli 2011 16:47

Hej hej,



Sommaren är så j*vla underbar  ♥


Nu har jag åkt lite rullskidor i värmen ,Skönt men varmt ´´

Så skönt med Bad sen efter :D

Badade med Matilda & Felicia '-'

Men jag solade ,mest :P

Sedan så har vi nyss komme hem och nu väntar vi på maten hih♥

                                                  
     Och..

Idag kmr min dator! , så då kommer jag blogga kanske lite mer .. ;p

Men bilder kommer det! Hatar då man bara har text inlägg and no pictures ;'(


Åh, vet inte vad jag ska skriva ^^ ajah , jag vill fiska! ♥♥♥


Och imorn kommer Enya ♥♥

men ajah gooood byeeee!

Av Amanda - 2 juli 2011 18:34

Hej, hej , som rubriken lyder så har jag varit på Tränings läger idag , och forts imorn ♥

Älskar såna läger och få träna med massa , än vad att träna ensam hemma -.- .....


Men ajah , vi gar skjutit (skidksytte läger) på morgonen , och sedan blev det cooper -test

 springa 3 km  det snabbaste vi kunde :P , vi körde en 400 meters runda 7 ggr , sedan lunch , en timmas rast , och sedan skjuta igen :D

Men jaja , nog om det ...


Igår , så var jag Matilda,Felicia och johanna på Cirkus i ramsele  - Cirkus Wictoria ^ni kanske har varit på den?**

 

nu orkar jag inte blogga nå mer , för det är säkert ändå inte så roligt för er att läsa om lägret så :D Herrå , Jordgubbaaar♥

Ovido - Quiz & Flashcards