Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Lite av varje! .. ♥

Av Amanda - 13 juli 2011 19:43

Nu ska jag blogga lite  ;)


Och sedan ska jag ner till Enya ♥ 


Igår så sovde amelie(♥) hos mig , med Enya ofc ♥


Vi var & bada på badstranden, svinkallt brr, Fast askul för det var jätte stora vågor & så .. och bilder kommer  ^^♥

Efter det så satt William & Enya vid datorn så du hade jag & Amelie lite skojjigt och skrattade åt lite av ALLTING :P 


(a) Sedan så skulle vi ju kolla på en skräckfilm på datorn men , jag började somna och sedan var det typ ingen som orkade kolla på filmen ..   

Och idag så åkte vi ner till Ramsele & Var hos Amelie en stund sedan drog vi å badade på utebadet ..Det var faktiskt  varmt i vattnet :P

Och jag  o Enya skulle ha sove över hos Amelie om inte Mina Päron ^^ Hihi ;) Nemen mina förälrdar inte skulle vara så j*vla Kobajs! ''♥ But love them any way ..♥





'' óch nu har jag kommit hem för en stund sedan har bara ätit lite Med Faster / Kusin Mattias och Family ¨¨ :)

Amen nu ska jag byta om för ska ut och springa med ''bästa springgänget ever =) + ner till Enya ♥


ngn bild (lång text?´´       


Tisdag - ons ♥ 12 -13




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards