Amandiis Blogg !

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda - 26 maj 2012 20:10

Kom typ nyss hem från Östersund ♥ , måste ju hinna se Eurovision :D 

Men vi gick på stan en sväng , Och sedan så åkte vi hem till Kusinerna för o äta . men nu ska jag gå o duscha orkar inte skriva speciellt mkt , Så ni får veta vad jag köt sedan . 


Hejdåå . 

Av Amanda - 26 maj 2012 11:39


           



     

Snart så jag och matilda cykla ner till Ramsele för o köpa Mjukglass , och sen vid tre nån gång så Blire ÖSTERSUND♥

 

♥ 








Av Amanda - 24 maj 2012 15:45

22 grader i skuggan :D så är verkligen glad  att jag invigde shortsen idag :D men ska ut o steeka och sedan  blir det ner till ramsele för rullskidor ♥ Det kommer bli underbart  nu i fin vädret ♥♥♥ Så hoppas få lite färg på bena och armarna :D men outfit  bild kommer , hehe . hejdå ♥


     

 


Summer feelings on a high level ♥

Av Amanda - 23 maj 2012 17:35

Wihoo , idag är det suupervarmt :D Så nu snart då vi drar ner till Ramsele joggen så kör jag på Trekvarts byxor och Linne ♥ 

Men nu ska jag ut o steka ett tag i häng mattan , Yey . ♥ 


 

Av Amanda - 22 maj 2012 16:31

Ska strax , börja cykla ner mot ramsele :D Pappa jobbar så jag cyklar ner , men jag tycker det är jättekul skullw faktiskt kunna göra det även om han inte jobbade också  ... :) Och idag är det ju varmt ute så då blire chill o cykla lite ^^ ♥


   

 


Av Amanda - 20 maj 2012 15:50

 

Ska åka ner till sollefteå snart på träning så vi hörs . :D   

Av Amanda - 17 maj 2012 22:49

Den här dagen har varit helt perfekt . :D Verkligen något  värt att ha längtat efter i en vecka . :) 


Har  nyss kommit hem från Enya , och nu ska jag ta o slå på en film . Så mer om dagen kommer väl i bilder . Lite senare :)  Orkar inte börja skriva någonting nu .. :P 



Hejdåå ^. ♥

Av Amanda - 16 maj 2012 16:46

Jaaapp , snart äre dags för ramsele joggen .. :D Med , Emmy , Ameleie ,evann ,felicia , matilda och Alice ;D


ska ta o äta lite nu och sen så kommer felicia och hennes pappa o hämtar mig o matilda ner mot Joggen . :)

och sen följer Emmy med mig hem ♥


Skoldagen var  rolig idag också , varmt  o jaA rolig :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards