Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

iphone 5 !!!

Av Amanda - 25 december 2012 08:25

ååhh , mamma o pappa va såå söötaaa (: dom köpte en iphone 5 till mig i julklapp fast jag sagt att jag skulle köpa den själv. , men jag ska betala lite av den iaf , <3 men nu är julafton över och ett helt år tills nästa .. julafton går över alldeles för snabbt känns som att det bara var för en stund sedan som började locka håret och göra mig iordning för jul . men jag är iaf suupernöjd , och snart så ska jag ut o åka skidor en sväng :Dhejdåå och haree bäst .

 
 
Ingen bild

amelie

29 december 2012 13:13

fick matilda en också? eller johanna? <3

Amanda

30 december 2012 21:29

johanna , matilda ska köpa en samsung galaxys3 :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards