Amandiis Blogg !

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda - 26 februari 2012 14:15

Hej , nu har jag kommit hem från en Toppen helg i s-vall . Gick superbra på tvälingarna men orkar inte skriva så mkt om det . :) 

 men på lördan så åkte vi till birsta iaf , :P Och köpte  . Jeans  - Röda och en tröja , och  Sport tights ^^ .  kommer lägga in bilder - lovaar !


men ska strax på träning så hejdååå .

Av Amanda - 24 februari 2012 17:03

 Åker straax mot sundsvall för tävling hela helgen (Y) ♥ och kommer hem på Söndag . :D 



 

Ready ! ♥ 

Av Amanda - 20 februari 2012 17:14

wiihoo ,  då ska jag  vräka i mig på lunchrasten ... 


Jag är ett matvrak (♥)   - Just so u knoow  


 


.

Av Amanda - 19 februari 2012 16:09

 

Av Amanda - 18 februari 2012 15:29

 Hejsaan , ! :) Nyss kommit hem från Emmy , och har haft jätte roligt hos henne sen i fredags  :)  men jag orkar  nte skriva så mkt om det för vi har gjort så mycket och mest skrattat  o hållt på . ♥♥


men iaf imorn ska vi till Sundsvall på ( skidskytte tävling , vet inte om vi ska gå på birsta eller nå sånt, tro det blir nästa helg ist för då ska vi också dit fast både lördag och söndag ;D    


 men nu ska  jag hjälpa mamma o laga mat ... :)     

 


Älska stilen ,  ♥ Guud vad mycket jag vill köpa , känner mig suuper shopping sugen .. ♥

Av Amanda - 13 februari 2012 17:47

Det har varit jätteeroligt, fastän det inte gick så jättebra ... :P    Men man lärde känna en massa roligt folk också ;) (Y) ♥  Jag tänker förklara snabbt vad vi gjort osv .. :D 


Torsdag : Åkte från graninge kl 2 , åkte buss . kom fram till torsby vid halv 12  , fixade rum grupperna , och gick sedan och la mig direkt . 


Fredag : Frukost halv 9 , fast vaknade mkt tidigare  ..  Spelade kort med Amanda & Linda . Fixade mig inför skytteträningen vi skulle ha vid 10 / 10:30   ( Ingen tävling för mig i fredags bara stafett för juniorerna . )  På träningen så kollade jag hur spårena gick och hur allting skulle gå till . Följde med alla i min grupp för att gå o byta om o duscha osv  , rolgit o lära känna alla :D och där hade vi det roligt , tills det sedan blev lunch . Efter lunchen så satt de flesta o bara slöa  . Sedan blev det landskampen ( stafetten ) jag o matilda gick dit för o kolla med ngr , för de flesta andra skulle tävla . och det blev (nästan) Vinst för Sebben, viktoria , viktor och emma  , usch riiiktiigt spännande vare o see :D ^^  och efter det blev det middag .  och myskväll med alla


Lördag : jag startade 13: 32 åt frukost  halv 8 ,( för att få äta samtidigt som alla andra tråkigt o äta medmatilda själv .. )  slöade ett tag åt lunch , och sedan så började vi gå mot tävlingen , inskjutningen gick bra  :) och klockan började  närmade sig  1  , så då började vi med uppvärmningen .:D och sedan blev det starten  . Och sedan MÅL ! ♥  Gick jätte bra , :) 


Duschade , Chillade med alla i köket , och sedan skulle vi på en kamrat middag , på nåt hotell samt prisutdelning . vi var  500  stycken som var där på kamratmiddagen , svårt att komma fram för att ta ett pris ..  Men middagen var iaf , Jätte god + lite efterätt till det (Y) ..  och när vi ko mtill stugan så var det marrängswisch '' hehe usch fyfan va illa jag mådde .  


 Söndaag : frukost halv 8 , inskjutning : 9:15 - 10 :30  start 11 : 39   - Mål  . Duscha  - Luncha - åks buss hem  - Hade ett litet film marathon med Magdalena  , matilda o Sebben på vägen hem .. (Y) :D .

kom hem  halv 1 ..  


men nu orkar jag inte skriva så mkt mer om det även fast jag inte äns skrivit hälften ,  och förlååt för att det blev så mkt text , vill bara skriva utav mig allt det roliga som hänt  i helgen . :) ♥♥ Längtar tills nästa då vi ska dit igen ♥ Och tills  då vi ska till Finlands resan :D   Bilder kommer snart .. 


men iaf , nu ska jag plugga till No läxa imorn . - måste få bättre än vad matilda -  hejdåååååå ! 

Av Amanda - 9 februari 2012 09:54

Hej , ! nu har jag packat det sista , och ska strax  kolla om jag glömt något , vilket jag säkert kommer göra ändå ...  Klockan Vi ska strax  börja åka mot sollefteå för att samla alla '' skidksyttar '' och sedan åka mot Torsby . Kommer väl vara där vid 12 / 1 någon gång  på natten ...    Ska kolla på film i bussen och spela lite sims :)  


Men jaoo , Vi Hörs på söndag  då jag kommer hem :) ♥  

Av Amanda - 5 februari 2012 19:02

 

Ovido - Quiz & Flashcards