Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Torsby 9 -12 / 2 2012 ♥

Av Amanda - 13 februari 2012 17:47

Det har varit jätteeroligt, fastän det inte gick så jättebra ... :P    Men man lärde känna en massa roligt folk också ;) (Y) ♥  Jag tänker förklara snabbt vad vi gjort osv .. :D 


Torsdag : Åkte från graninge kl 2 , åkte buss . kom fram till torsby vid halv 12  , fixade rum grupperna , och gick sedan och la mig direkt . 


Fredag : Frukost halv 9 , fast vaknade mkt tidigare  ..  Spelade kort med Amanda & Linda . Fixade mig inför skytteträningen vi skulle ha vid 10 / 10:30   ( Ingen tävling för mig i fredags bara stafett för juniorerna . )  På träningen så kollade jag hur spårena gick och hur allting skulle gå till . Följde med alla i min grupp för att gå o byta om o duscha osv  , rolgit o lära känna alla :D och där hade vi det roligt , tills det sedan blev lunch . Efter lunchen så satt de flesta o bara slöa  . Sedan blev det landskampen ( stafetten ) jag o matilda gick dit för o kolla med ngr , för de flesta andra skulle tävla . och det blev (nästan) Vinst för Sebben, viktoria , viktor och emma  , usch riiiktiigt spännande vare o see :D ^^  och efter det blev det middag .  och myskväll med alla


Lördag : jag startade 13: 32 åt frukost  halv 8 ,( för att få äta samtidigt som alla andra tråkigt o äta medmatilda själv .. )  slöade ett tag åt lunch , och sedan så började vi gå mot tävlingen , inskjutningen gick bra  :) och klockan började  närmade sig  1  , så då började vi med uppvärmningen .:D och sedan blev det starten  . Och sedan MÅL ! ♥  Gick jätte bra , :) 


Duschade , Chillade med alla i köket , och sedan skulle vi på en kamrat middag , på nåt hotell samt prisutdelning . vi var  500  stycken som var där på kamratmiddagen , svårt att komma fram för att ta ett pris ..  Men middagen var iaf , Jätte god + lite efterätt till det (Y) ..  och när vi ko mtill stugan så var det marrängswisch '' hehe usch fyfan va illa jag mådde .  


 Söndaag : frukost halv 8 , inskjutning : 9:15 - 10 :30  start 11 : 39   - Mål  . Duscha  - Luncha - åks buss hem  - Hade ett litet film marathon med Magdalena  , matilda o Sebben på vägen hem .. (Y) :D .

kom hem  halv 1 ..  


men nu orkar jag inte skriva så mkt mer om det även fast jag inte äns skrivit hälften ,  och förlååt för att det blev så mkt text , vill bara skriva utav mig allt det roliga som hänt  i helgen . :) ♥♥ Längtar tills nästa då vi ska dit igen ♥ Och tills  då vi ska till Finlands resan :D   Bilder kommer snart .. 


men iaf , nu ska jag plugga till No läxa imorn . - måste få bättre än vad matilda -  hejdåååååå ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards