Amandiis Blogg !

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda - 30 december 2012 21:39

Heeej , Tråkigt kvällsinlägg här i brist på annat att göra .. Hade egentligen inget att skriva förtutom att jag älskaar lov , så skönt . Göra allt man vill om dagarna -    


Ska lägga in några gamla bilder vilket jag gör nästan hela tiden .. Ska försöka komma igång och ta några nya bilder ,med kameran men är så TrötT på den heh.. - hatar , hatar , hatar den ska alltid klatra osv .. 


   

Älskaa ♥ Hejdåå :)


Av Amanda - 25 december 2012 08:25

ååhh , mamma o pappa va såå söötaaa (: dom köpte en iphone 5 till mig i julklapp fast jag sagt att jag skulle köpa den själv. , men jag ska betala lite av den iaf , <3 men nu är julafton över och ett helt år tills nästa .. julafton går över alldeles för snabbt känns som att det bara var för en stund sedan som började locka håret och göra mig iordning för jul . men jag är iaf suupernöjd , och snart så ska jag ut o åka skidor en sväng :Dhejdåå och haree bäst .

Ovido - Quiz & Flashcards