Amandiis Blogg !

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda - 29 april 2011 10:06

Har haft bloggpaus ,ett tag nu ..

För att jag har verkligen inte tid ,med bloggen just nu ..;(

Men jag ska nog bättra mig lite ;D

Det har varit Sjukt varmt här i Påsk! Så jag har solat mycket hos morfar då jag var där, men det gav inge resultat ..

Sen har jag vare i Övik , och badat på Paradis badet , gått på stan och köpte en , tub topp , B-kini (stavning) , Smycken och lite annat ..


Hittade jätte många saker som jag skulle ha velat haft till Skolavslutningen ,men tyckte att det var för tidigt ..


Men ajah, nu ska jag byta om sedan ska jag börja cykla till Ramsele för en Mjukglass Så hejsvejs .. !;D


Av Amanda - 16 april 2011 15:00

Nu har äntligen snön börjat smälta!

(skulle kunna ha vinter längre, men nu Vill jag ha SOMMAR!♥


Nu på skolan så har vi börjat Sälja Majblommor! ♥

Så kul att sälja , spec med BFE ;)♥


Men ajah, det här blir ett super kort inlägg med Text för orkar inte skriva så mkt ..

      Findus, ♥


Men ajah, blev lite bilder så Hejdåå , ♥

Av Amanda - 11 april 2011 14:41

Hejjsan!, jag har blivit super dålig på att uppdatera! , vet inte rikgtigt varför ...

Blev inga bilder igår, hann inte vi hade s¨å mycket annat för oss , ;)♥

Men kanske kommer ngr idag , eller ngn annan dag ... ;D


Men idag har det varit skola ''som vanligt ''

Men ajah, idag har jag gjort klart min klänning på slöjden ! ...

SuperFUL!, skulle ha velat haft annat tyg till kjolen , typ svart & överdelen rosa .. ^^

Eller helt andra färger .. ;)

Men ajah, strax ska jag äta , seedan ska jag fara ut och springa lite grann ;)

Så hejsvejs! Puss,!♥

Av Amanda - 9 april 2011 19:52

Hejjsan, ! nu var det länge sedan jag bloggade lite, :)

Men jag orkar inte ibland ;D


Men ajah, imorn kanske ni får bilder sen förra helgen då vi var i Östersund, men kanske inte ..

Men ajah, då vi var i östersund, så var det en skidtävling, sedan mot kvällen så åkte jag Matilda,Johanna & Maja , på storsjö badet ;D

Men ajah, mer om det imorn ....

Nu om helgen , Igår så var det Skidavslutning , vi var på ´´Resturang Utsikten ´´ (svar)

Och åt Taco buf'ee (stav)

Inte så gott, men roligt ;D

Sedan efter vi ätit så for vi på Faxen & kollade på en film - Drak tränaren elr ngt sånt ..


Efter filmen så såg jag Evann & Amelie ♥

Så jag kollade lite på UG , och pratade lite med dom och så  .. ;D ♥♥


Men idag så är Therese Hällström , hos oss ;D

Ska sova över tills imorn ,och ska följa med oss på skidskytte träningen ;D

Nu bloggar jag lite ,medans dom håller på me nå spel på matildas mobil ,Sen ska vi kolla på the grudge , Så nu säger Jag godnatt till Alla mina Läsare .. ;)

P.S bilder imorn kanske ´´



Ovido - Quiz & Flashcards