Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Skidavlustning .. ;(♥♥

Av Amanda - 9 april 2011 19:52

Hejjsan, ! nu var det länge sedan jag bloggade lite, :)

Men jag orkar inte ibland ;D


Men ajah, imorn kanske ni får bilder sen förra helgen då vi var i Östersund, men kanske inte ..

Men ajah, då vi var i östersund, så var det en skidtävling, sedan mot kvällen så åkte jag Matilda,Johanna & Maja , på storsjö badet ;D

Men ajah, mer om det imorn ....

Nu om helgen , Igår så var det Skidavslutning , vi var på ´´Resturang Utsikten ´´ (svar)

Och åt Taco buf'ee (stav)

Inte så gott, men roligt ;D

Sedan efter vi ätit så for vi på Faxen & kollade på en film - Drak tränaren elr ngt sånt ..


Efter filmen så såg jag Evann & Amelie ♥

Så jag kollade lite på UG , och pratade lite med dom och så  .. ;D ♥♥


Men idag så är Therese Hällström , hos oss ;D

Ska sova över tills imorn ,och ska följa med oss på skidskytte träningen ;D

Nu bloggar jag lite ,medans dom håller på me nå spel på matildas mobil ,Sen ska vi kolla på the grudge , Så nu säger Jag godnatt till Alla mina Läsare .. ;)

P.S bilder imorn kanske ´´



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards