Amandiis Blogg !

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda - 25 augusti 2012 19:45

 


Jaag o söt johannaa , från i somras nån gång  . Och ja man ser ju datumet på bilden .. i våras kanske man ska säga .:)


men den här veckan ,

har jag inte haft tid eller ork till att blogga nånting den här veckan .. :P  men jag har iaf , varit på skolan , tränat , varit med kompisar , och sen inte så mkt mer .. :D 
har inte så mycket mer att skriva , så ska fortsätta lyssna på musik . ♥



Av Amanda - 20 augusti 2012 19:40

     

Av Amanda - 20 augusti 2012 17:29

Första dagen i skolan , efter sommarlovet . Var faktiskt rolig :D och annorlunda  från andra skolstarter .. :P 

var iaf , roligt att träffa alla igen :D ♥ 


gjorde om headern ,men den vart jättestor :P , men orkar inte göra om den nu  , För nu ska jag iväg och åka rullskidor , eller nånting så hejdåå . :D


  '


En bild på Jenny Jonsson . från helgen :D 


men nu ska jag gå o byta om hejdå  :)


Av Amanda - 19 augusti 2012 18:57

* ÖVERLYCKLIG * ..



Åh, börjadee nästan grina då jag hörde att jag ledde då jag kom i mål i lördags ♥

trodde  inte att jag skulle vinna ,  .~~ Svensk Mästare i springskytte sprint♥ ~   Så glaad ♥   Trodde verkligen inte att jag skulle vinna då jag startade , GOSH ,♥


Den här helgen har nog varit en av dom bästaste på sommarlovet , och skulle gärna  få göras om tusentals gånger . ♥


Men här kommer några bilder , blev inte så många utav tävlingen eftersom att jag sprang runt  o hade fullt efter tävlingen.  Folk ville ta kort , och  gick runt överallt och pratade med mig .. :D  Roligt :D

också sprang jag av mig med Maja ( hon som kom tvåa ) , och så hade fullt upp .. :D ♥
       

         

  Eftet alla tävlingar i lördags så vare , Kamrat middag på kvällen . Och där åt vi goo mat , och körde femkamp och prisutdelning :D  och jaa, här är mitt lag då vi körde pilbåge :D '' märta som skjuter :D Vi var ungefär 260 st som var där , så det var alldeles fullt överallt , och vi fick dela upp  vilka osm skulle äta osv .. :D men roligt var det ♥

                                    

Men jag har iallfall haft en grym sista helg av sommarlovet , hoppas ni också haft det . men nu måste jag börja fixa fram alla saker till skolan imorn .. Så vi hörs sedan har massvis med mer bilder , men nu la jag upp dom jag mest ville ladda upp :P ...  + fast har inte så jätte mcyket kort på just tävlingen . För pappa hjälptew till med skjutningen  , och sen hade jag fullt upp så kunde inte heller ta kort då dom andra tävlade :( .. men Hejdåå ♥ :*

Av Amanda - 17 augusti 2012 16:36

Tjohoooj  allihopa  , gla o sprallig , tjej här :D 


Varit p å ''tävlings träning nu hela dan , gick super bra  , SÅ TAGGAD TILLS IMORN <3     

 men  det vart klart vid två och nu så sitter jag här hos therese och kollar på film , medans pappa är på ett skidskytte konvent  , :D   sen ska vi åka o köpa frukost till imorn på konsum ,  ska kliva upp kl 7 , och jag kommer att starta vid 9 : 24 - Sådå får ni önska mig lycka till in your minds .. :P wiierdo . Nämen nu ska jag fortsäta hade bäst här med therese <3 

 kände bara för att skriva ett snabbt inlägg o läggA  in nån bild ,   


 


Finaste älsklingvännen!!!!!! <3 ;D    Älskaa dej :D <3 

Av Amanda - 16 augusti 2012 11:26

 


Det är den här jackan som iphonen tävlar mot ..  Har inte bestämt mig riktigt ännu  :P


Iaf , idag så är det ju äntligen varmt och inte  nått moln på himlen   ♥ Så nu ska jag bara njuta utav dom här sista dagarna av sommarlovet . :D Så bloggar kanske på söndag , eller senare ikv . (=

Av Amanda - 15 augusti 2012 22:55

Det här sommarlovet har det bara varit saker hela tiden , vilket jag tycker är braaa ☻   Alltid tränat eller varit med kompisar , usch skulle bli så himla uttråkad utav att sitta inne hela dagarna och inte göra nånting . Men imorn så blire så , 

Vila upp sig och sen kööra allt man har den här helgen :D Kommer vara helt slut på måndag då skolan börjar :S men ska iaf passa på o sova nu torsdag - fredag  för sedan blir det att kliva upp kl halv 7 nu hela helgen och sen en hel skolvecka också ..
Så man kan säga att mitt ''sovsommarlov '' slutar imorn ..  


men jao , nu ska jag slå på en film med Matildan här och hare bäst .  Godnatt :)

 

Av Amanda - 15 augusti 2012 10:49

      
 



 


Äntligen en bild från myrfotbollen - man sjönk ner hela tiden överallt , jobbigt vare ..Fast nu är inte det här mitt lag :P Men det var endast den här bilden som kom upp på hemsidan :) ♥

       

Sigrid o tobbe :D


Saknar allaa ♥ men snart äre vinter så då syns vi på tävlingarna :D   Det vart lite fler bilder iaf :)


men nu ska jag ner på badstranden för o bada o basta med några så hejdåå ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards