Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Amanda - 2 augusti 2012 22:27

Njaae , säger nog nej , till urkult i år igen . :P  Bara varit där en gång med mamma o hennes kompis , Det var inte roligt då tyckte jag , men de va för många år sedan . Så är säkert roligt nu , om man är med nån där och rätt folk  :D ^^


Men imorn så börjar ett träningsläger tills på Söndag helt klart mycket roligare - Enligt mig - :P  Skidksytte läger är det också  - 2 veckor kvar nu innan SM så nu är det bara o Träna , TrÄna . TRÄNA ..  Åhh Skulle bli överlycklig om jag fick en SM  medalj . ♥ 



Men idag har jag iaf , plockat hjortron med Pappa , Faster , johanna o Lasse .:D Hehe , var faktiskt roligt :P ''

men det var bara det jag ville skirva idag så , Vi hörs Senare allihopaa ..

       

Ovido - Quiz & Flashcards