Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Amanda - 5 augusti 2012 20:20

Börjaar bli förkyld ,  täppt i näsan och ont i huvudet till och från . Lill johanna som smittat mig ..  2 veckor kvar till SM Det här har inte jag tid med .. Om inte jag skulle ha blivit , såhär förkyld så skulle jag åkt till Emmy imorn  , men vill inte åka dit och smitta ner dom ,  Helveteee . och på onsdag är det träning Så måste bli bätttre då , eller så kör jag iaf så som jag gjort den här helgen men då har jag inte varit såhär täppt i näsan  ..  Åh får panik . 




Brukar aldrig bli sjuk  , alltid johanna som kommer med sina jävla - Fetaäckelsjukdomar -    
jao det var bara det jag  ville skriva ner nu , för har inte så mycket annat att berätta  - bara att det var ett grymt träningsläger ♥ Sen så vare väl inte så mycket mer heh .. :)  Tjaråh .

Ovido - Quiz & Flashcards