Amandiis Blogg !

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Snabbt inlägg.!

Av Amanda - 11 april 2011 14:41

Hejjsan!, jag har blivit super dålig på att uppdatera! , vet inte rikgtigt varför ...

Blev inga bilder igår, hann inte vi hade s¨å mycket annat för oss , ;)♥

Men kanske kommer ngr idag , eller ngn annan dag ... ;D


Men idag har det varit skola ''som vanligt ''

Men ajah, idag har jag gjort klart min klänning på slöjden ! ...

SuperFUL!, skulle ha velat haft annat tyg till kjolen , typ svart & överdelen rosa .. ^^

Eller helt andra färger .. ;)

Men ajah, strax ska jag äta , seedan ska jag fara ut och springa lite grann ;)

Så hejsvejs! Puss,!♥

 
 
Enya Hasselström

Enya Hasselström

11 april 2011 21:49

saknar dig !!!! <333

http://bergabruttan.blogg.se

Amanda

12 april 2011 16:23

Saknar dig oxå ! :) ♥♥♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 februari 2013 08:13

Idag så är det sm , nyss äre frukost o snart Bäre av mot skidstadion ;) Så vi hörs senare !:D...

Av Amanda - 28 januari 2013 18:02

Hej nu ska jag chilla framför tvn resten av dan med Johanna @vampirediaries och top model ?:)...

Av Amanda - 26 januari 2013 09:44

Heej allihopa ! Imorse vart det att kliva upp tidigt .. Ska tävla I Härnösand så taggar i bilen lite genom att lyssna på musik o smsa ? idag ska det bli en grym dag ! Det har jag bestämt mig för ;) trött på dagar som går åt helvete ??...

Av Amanda - 25 januari 2013 12:14

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Av Amanda - 25 januari 2013 12:12

Hejhej , Snygga bilder här nedanför -;)

Ovido - Quiz & Flashcards