Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Amanda - 4 juni 2012 18:27

Längtar , Sjukt roligt :D 


     


Ska ta o fråga om emmy vill följa med ocksåå :) . Men hejdå , Allihopa :D 

Av Amanda - 4 juni 2012 17:53

 


Åh, jaag vill att dom här skorna ska komma nu ! :)  Beställde dom nog för en månad sen , säkert mer också . Och än så har dom inte kommit . Hehe , dom hade tappat bort första paret , så dom fick skicka nya . Rätt åt dom ,  

Och det nya dom skickade var för 2 veckor sen . .  Om dom inte kommer innan helgen , så tycker jag att dom kan stoppa upp dom i arsle .~ SUR TJej hÄrA ~


Haha, vad tråkig jag ä . 


men nu ska jag ta o käka lite Rabarber paj , och sedan tror jag att jag drar ner på byn en sväng , o hälsar på lite hästar♥


 


Hejdåå . ♥

Ovido - Quiz & Flashcards