Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Amanda - 6 november 2011 19:36

Hellu , ! ''Nu sitter jag här vid datorn , och lyssnar på musik osv , osv ..

ska kolla på en film straax , kanske  ( som vanligt .. )  

och idag är det ju , sista dagen av höstlovet :/ usch, nu är det flera veckor kvar till lov igen .. ♥~Jullovet~ ♥

men ajah , har inte så mycket att blogga om , som ni kanske märker  ?^^ Så jag lägger in 2 bilder , från lägret oxå .

     

 men ajah , godnatt ! . .♥ 

Av Amanda - 6 november 2011 13:49

Nu kommer några bilder , från lägret . :) Tar bara några för orkar inte lägga in så många nu , så det kommer fler bilder senare också . ;) ♥


   

Snygg , bild bruudaar, ^^ ♥ Sorry matilda .. :P ( BJUDER på denhärA ^^ )



     

Bjudeer .! , Då vi skulle åka skidor i Östersund ♥ -  och Som jag tror vi ska göra  på lör elr Söndag ,till Helgen ♥



 



 

På bowlingen , ♥

 

Och i den här mysiga sängen sov jag .. :D

ville ta bilder i fredags då vi åkte skidor i  östersund , men då ska ju såklart mobilen ha slut på batteri ..



Har TUSENTALS mer bilder , på andra också inte bara jag , johanna matilda & therese ,  men jag  lägger in dom i ett annat inlägg '' ..  Men nu ska jag  fara ut & träna  en sväng '' Så hejdå . ♥



Ovido - Quiz & Flashcards