Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Amanda - 18 november 2011 19:00

Hej ,alla . Har inte bloggat på länge så ska slänga in ett inlägg nu ;) ^^


Den här  veckan har gått rätt så snabbt ''  (Y) Och skoldagarna har varit ''normala''Rätt så roliga  . Och idaag var nog roligaste dan , trojah  ,Vi hade No, Franska , Matte ( PROV ) ,och gympa och då åkte vi skridskor (Y) ♥Fast visste inte att vi skulle ha det idag , men det gick bra iaf . Hihi , Amelie  ♥

Och ja ,   nu så har jag ätit & varit ute på byn o cyklat lite o nu så ska man sätta igång nån film . ;)

men imorn ,så ska jag till Östersund  och då ska vi först åka lite skidor (♥) och sedan dra ner mot stan & Köpa lite  Vintersaker ;) ♥

Mössa  .Vantar& skor   också  ska man ju tjata lite på en tröja elr något kanske .. hih ^^ :D Sedan middag hos kusinerna ♥♥men nu ska jag , kolla på filmen ;)  Men först några bilder på mig idag

DET SNÖAR NU ! ♥♥♥

   


Ni slapp se mitt stygga golv iaf .. :D

Ovido - Quiz & Flashcards