Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Amanda - 9 januari 2011 18:48

Hejj!

I helgen har jag tävlat ♥

Idag gick det väl sådär  , hade inget fäste på skidorna så pappa satte på klister och det frös fast snö på dom så tog tvärstopp ! .-.- Ojj, ojj , vad jag svor då jag kom i  mål ...

Men det var iaf sprint så det var inte så långt men sedan var jag med i andra heatet då vann jag (otur för ville inte köra en gång till ... ) Men jag strök mig då till A-finalen ...

För igår på skate blev det likadant , gick inte så bra första varvet , sedan andra så vann jag (: Men då var typ finalen precis efter typ så jag var alldeles stum i benen så jag kom sist ....

Men ajah ! Igår efter tävlingen så åkte vi in till Stan (Ö-vik)

Och då köpte jag min System/kompakt kamer

Asså hälften system och hälften kompakt ... Alltså att den har ungefär samma funktioner som system , och lite av kompakt kamera   

Skulle ju ha köpt fujifilm men en annan (a nikon sytem/kompakten )

Var bättre kostade bara 400 kr mer , så det fick mamma & pappa betal , Så nu är jag skyldig pappa massa jobb ,för att dom betala (hjälpa till med hö -.--.---.--- )

 

Men nu får ni bilder! ♥

                      

 

 

Här ser man lite av den ! ;) 

Men ajah , nu ska jag äta sedan FOTA lite ♥

Ojuste , imorn är det skolaa .... Måste duscha isf ... 

Men ajah , hejjdååå! /kramizzzaaar amandiisss 

Ovido - Quiz & Flashcards