Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Amanda - 21 januari 2011 14:57

Hejj, hejj bloggen! C:

 

Dagen idag har varit riktigt rolig :)

Och lätt vi hade bara 3 lektioner och en av dom var elevens val ;P

Och efter skolan sprang jag & johanna på Ica och köpte Billys eftersom mamma är i solle med Matilda ...

Men nu ska jag berätta om gårdagen (Y)

 

Skolan var ju rätt så rolig, men efterskolan så var det skidtävling i ramsele och , och vi var typ 5-6 st i min grupp och Jag vann ! (Y)

 

och ja , jag tänkte ta lite kort, men då stod det minnet fullt jag bah *****?! inte ka jag ha andvänt upp 4gb?!!!

Men då var det jag som är så smart och glömmer ta ut minneskortet då jag lagt in bilder .... ;O

Men ajah , det var dere , och imorn blire ingen bloggning Skidtävling både lör, o sön synd för skulle  ha velat åkt till Evann imorn ♥

Men ajah , bloggning ikv, !

 

Kissees& hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards