Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Amanda - 13 januari 2011 17:04

Hej hejj , bloggen!  Nu ska jag blogga lite .. ;P

och berätta om min dag , Den här dagen har nog varit roligast på hela veckan specy på slutet , kanske ska lägga upp videon som jag smilla & matilda gjorde haha ♥

 

Sedan hade vi eng, översättning & glosor

och nu har jag ätit ska blogga lite ,chatta sedan kolla på ghost whispeer ;P

 

Ni ska få en liten bild som jag tagit oxå?^^ Men vissa tkr visst att man är amatör , men man har väl inte direkt fotat direkt så länge dårah men tror inte den är så mkt bättre hlr .. ;(

Sörry!

Dumt att do m var i bakrunden heh, johannis lilla spargriis!    

På morgonen innan vi skulle på tävlingen    

O.o , min tävlingsdrä'kt heh , ;P

 

Men ajah , lite bilder iaf, sedan kanske jag gör något litet inlägg ;P 

Så ni få hare braa! Pussar & kramizzar /aamndiisas 

Jag behöver ett smeknamn! kommentera ett!  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards