Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Amanda - 24 januari 2011 20:06

Heejj ! Nyss så  har jag beställt kläder (bilder kommer på vad ! ;D)

Men jag har inte bloggat idag för jag har tränat skidskytte , hemma i 2 h, för på söndag är det ju skidskytte tävling i solle .. ;)

 

men ajah, sen har jag väl inte gjort så mkt mer .. ;(

Men  nu ska ni få bilderna så kanske ni f¨år ett litet inlägg till kvällen ..

                      

Älskar verkligen klänningen! ''

fast vet inte om mamma tog bort erl inte hon sa att hon skulle ta ´bort eftersom jag nästan alldrig andvänder klänningar ... (hah, jag vill inte smutsa ner dom ..-.-

har typ bara andvänt ' skolavslutnings klänningen 2  gr .... (förra året''

Men ajah , det var bara det antar jag ;D

Men kommentera gärna vad ni tyck ! Men hejjdåå! Pööss!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards