Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Amanda - 7 januari 2011 19:23

Hejj , bloggen! , det här blir mitt sista inlägg för den här veckan ! ;(

 

Ojj, vad snabbt det här lovet gått nu ! , på måndag är det skola ?!

Borriiiiing! -.-

Men nu ska ni få webb bilder jag tagit , ;)

Imorn är det sprint tävling  utanför övik nånstans heh , ;)

Hoppas det går bättre imorn än vad igår ..-.-   

ni får bara en bild ....

Dom andra tog sån lång tid att ladda upp och nu ska jag gå o kolla efter kläder & så ....

Hejddååååååå! /kramizzzzar amandiiisss

 

Av Amanda - 7 januari 2011 19:23

Hejj , bloggen! , det här blir mitt sista inlägg för den här veckan ! ;(

 

Ojj, vad snabbt det här lovet gått nu ! , på måndag är det skola ?!

Borriiiiing! -.-

Men nu ska ni få webb bilder jag tagit , ;)

Imorn är det sprint tävling  utanför övik nånstans heh , ;)

Hoppas det går bättre imorn än vad igår ..-.-   

ni får bara en bild ....

Dom andra tog sån lång tid att ladda upp och nu ska jag gå o kolla efter kläder & så ....

Hejddååååååå! /kramizzzzar amandiiisss

 

Av Amanda - 7 januari 2011 16:17

Hej , bloggen  ....

Sorry att jag inte bloggat på den här dan fast ni kanske inte äns bryr er? ;)

 

Men ajah , idag har jag bara städat, och ska snart plocka fram alla kläder tills imorn och till helgen , ska ju sova hos morfar lördag - söndag  så jag inte behöver kliva upp så tidigt till sprinterna ...  och där finns ingen dator så blir ingen bloggning till helgen ;( ......

Men ni ser väl att jag bytt header tkt inte om den förra så mkt, men den här blev så stor , elr vad tkr ni? 

 

Jag  har 1130 kr , kameran jag ska köpa imorn! , kostar 1795 men ska få 700 kr av mamma & pappa till kameran då har jag 1830 , men mamma är oxå skyldig mig 600 kr?!

Så då har jag ju lixom 2430  , kanske ska jag köpa en annan kamera än fujifilm (ska kolla om det finns någon för 2400 elr billigare )

Fast Fujifilm kameran är 2 av dom fem bästa kamerorna & dom mest sålda där ... ;)

Så blir nog fujufilm ändå (billig♥

Och braa! / obduktions år 2010 .....

 

Men ni får ha det braa , puss & kramizzzaar /amandiiss

 

Ovido - Quiz & Flashcards