Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Amanda - 1 januari 2011 22:38

Hejj, nu ska jag lägga in headers som jag har gjort?

Har gjort två nu och ni ska få säga vad ni tkr ( vem ät snyggast bäst?^^^

Är lite nöjd med en faktiskt .. ;)

Heh , sitter och lyssnar lite Willow smith , whip my hair , & jag stör mig på  att hon sju      nger Whip my hair back on front - hela tiden heh ,

Men videon är rätt så rolig  :)

Och lyssnar oxå på Pack up , och ja inte så mkt mer men nu får ni bilderna för jag har typ ingeh mer att skriva om hihi♥

På en här sista headern så skulle det egentligen stått 2011 och min bloggs namn men verkar inte följt med? ^^

Men ajah , hejjdå /kramizzar amandiisss

 

Av Amanda - 1 januari 2011 21:26

Hejj, Blööggiissshh (:

 

Jag har inga bilder från nyår elr jul? Åhh, liksom så tråkigt att läsa men aldrig få ngn bild?

(HÅLLER NI MED?`)

Men ajah , nån bild har jag ju som Camilla har lagt ut på fb   

Som jag kan lägga upp på det här inlägget   8D

Och jag ska göra en NY header till 2011? (:

Innan mitt nästa inlägg så finns det nog ♥

Och nu har Enya åkt hem ..... ;(

Elr asså hon ska ju packa & sånt nere hos henne men imorn så åker hon ;(

Men vi syns nog igen tilll Sommaren ! elr kanske tidigare ♥

Men vi har ju iallfall haft en askul vecka vad jag tycker (;♥<3

Och idag åkte vi skidor med dom , (;

Det gick väl sådär för Enya&William xD

Dom hade bra fart iaf .... :)

 

Och imorn kanske jag ska till Ramsele för att handla & så med mammis (:'¨

Och igår så somnade jag typ halv 3? Hur länge var ni uppe på nyår? ^^  Men riktigt roligt att skjuta raketer och dricka champagne Gött! 

Och till Torsdag är det En till skidtävling i Ö-vik != SYSTEMKAMERA <3 6 januari :)

)    

Jao , här är alla vi då (:

Amanda (me)

Matilda

Johanna ¨

Mattias

Camilla

............

 

Men ajah , nu ska jag göra en header! ;)

Wish me luck <3

Kramizzaaarr amandiiss

 

Av Amanda - 1 januari 2011 12:31

Heej!

Idag är det år 2011   

Nu ska jag lägga in  nyårslöften , och bild på System som jag ska köpa då vi far till övik för endast 1795?!

Fast vet inte om jag vill ha fujifilm?

Canon elr Nikon vill jag ha ..... men dom kostar typ 3995

Men en kamera som heter nixon-5 något är ju oxå bra

Asså en vanlig kamera men asså typ likadan som system (:

Okej man ser inte texten så bra men hoppas ni ser ändå för nu ska jag gå ner till Enya ♥

Och sen kanske vi ska tolka efter skotern med snowboarden  <33

Men hejjdåå =)

/kramizzar amandiisss  

Av Amanda - 1 januari 2011 01:39

Hejj, det här är 1 inlägget på 2011 !♥  

Nu har vi skålat (för typ en timme sen heh)

Gott med champange (stav)

Och skjuta raketer är så mysigt & Snyggt!

Vi sköt några raketer hemma hos oss sedan nere hos Enya med såna där STORA <3

Vi hade typ en ascool raket , elr a det var som en luftballong man tände eld sedan for den upp i luften

 

Men ni får Nyårslöften imorn orka skriva dom nu ....

 

Men gott nytt år!

Och god första 2011 natt hihi ♥

Kramizzar amandiissss

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards