Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Amanda - 23 januari 2011 17:09

Hejssan! :)

Som rubriken  säger , idag strykte jag mig från ski-crossen ;I(

För jag gillade VERKLIGEN inte banan , det var branta backar och tvärkurvor - och is! -.- I en brant nedförs backe så var det typ tre STORA gupp , den tredje var störst om man inte skulle ha bromsat där så skulle man fare åt H*lv*ete .. Men en gång då jag for där i sista hoppet så satsade jag allt ingen bromsning där hlr, men det slutade bara ,med blåmärke på arlse   

Haha, jag såg en som åkte där han hoppade hur långt som helst typ som jag gjorde då jag fick blåmärket, sedan så  när han kom ner på marken så for han med arlsle först sedan ryggen sedan huvve, auch ....

Typ alla ramlade där, men jag ville inte ramla ännu en gång för då skulle jag nog ramlat värre, då man är trött och stressad ... ;I(

Men nu ska nmi få bilder , men blir inga bilder sen idag ,för bateriet tog slut, hade tänkt ta kort då vi åkte skoterv alldeles nyss men batteriet var inte färdigt laddat  ..;(

Johannis & Alice i mål ... :D    

Something ...  

Alla, vi vid mål . haha, gjorde en as konstig min för typ alla sod och kollade på och jag skrattade me en samtidigt , hah . :D     Alice bil där framme .. ;D och det var solen som gjorde den fina sepia färgen :)♥

Johanna vid start , fotograf monica    

Jag vid start :)♥ (monica som fotograf :) 

♥    

Himlen var typ alldeles rosa ... ;) 

Äpple , ♥    

Och lilla underbaaara jag! :)

och ja , nu ska jag äta lite glass , sedan glosorna och duschning , :) Så tjaooo! 

Ovido - Quiz & Flashcards