Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Amanda - 10 januari 2011 16:54

Hejjsan! /;  Första skoldagen sen jullovet! (:

Gick väl rätt så bra fast var as trött! -.-

Har inte fått sovit ngt på 5 dagar och då var det lov?! och nu till helgen ska jag tävla igen så blir nog tidig morgon då oxå ....

 

Men ajah , jag fotade lite då jag kom hem ,sedan så har jag ätit  fläsk med ngn sås och potatoo ,;) 

Men idag ska jag göra ny header av dom bilderna jag tagit hoppas det blir bra ....

Så ni får lite bilder av idag , och lite från igår   

 

Älskar verkligen att ta kort på grönt, nu när det är så vitt, och trista färger .. ;)   

Heh, ddålig ... ;) 

Månen , det här  blev asdålig bild ...  

 

Gillar starkt den här bilden (: 

♥ Wateeeeer     

Waaaterr ;) 

 

..... 

Men nu ska jag göra nya headern ;) 

, men ska kolla lite på Titanic med johanna först ;) 

Men ajah ,, hejdåå! hare braa /kramizzar amandiiss 

 

Ovido - Quiz & Flashcards