Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Amanda - 14 januari 2011 16:48

Hej, nu ska jag lägga in bilder snabbt sedan ska jag gå ut och åka Snowboard med dom andra ;)

 

Söta alice, tog min kofta ;)       

När vi spelade wii ;)♥   

Satt & vpratade i tele ,    

Ser as trött ut ;P   

Alice ♥  (johanna & hon hade sminkat sig lite ;P        

Men ajah , nu har inte jag tid med det här, för nu ska jag gå upp och fika kanelbullar , sedan ut å åka snowboard & bob ! / hejdåå!

 

 

Av Amanda - 14 januari 2011 13:13

Hej,, nu har jag kommit hem från skolan , och snart ska jag sminka Alice & johanna ;P

Alice följde med johanna hem idag ;P

Sedan ska jag nog fota lite med ´dom´heh , Sedan wii!

 

Amen skolan idag var rolig, vi hade elevens val , och så (:

Men nu ska jag gå så hare braa Kiss & Hugs!

/ Amandiissss ( kom igen behöver ett smeknamn trött på amandiisss ;)

Ovido - Quiz & Flashcards