Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Amanda - 6 januari 2011 19:44

Den är rätt så bra , brukar inte gilla låtar med han men vissa är väl bra , en av dom (:

(oj glömde ta en bra text men orkar inte ändra nu hihi ♥

Men ajah , hare bra /kramizar amandiisss

Av Amanda - 6 januari 2011 19:00

Hej,, bloggen idag då jag tävlade så kom jag 5 .-.- 4 sekunder från att vara 4 & 9 s till 3:a , 17s=2:a , 32 till 1 ....

Men ajah, ;)

Men asså på prisutdelningen så kom jag 6;a men asså femman och jag hade exakt samma tid 14:12 så vi kom på samma plats ,5 :)

Men ajah , ni får bild på priset på lördag elr söndag med systemen! ♥

Sen så var Alice där oxå & tävlade ! asduktig var hon !

kom 3;a <3♥

Men nu ska jag äta lite , spela sims hihi , sedan ´kanske´blogga <3

/kramizzzzaaaaar amandiisss

Ovido - Quiz & Flashcards