Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Amanda - 4 januari 2011 16:16

  Heej, bloggen !

Som rubriken lyder!

Jag har slut på pengar i mobilen ! Jag kan inte svara på alla sms , oxå kan jag inte ringa hlr .....

Så ni som skickat sms till mig men inte fått ngt svar vet nu vrf ..... ;)

Oxå kan jag inte blogga via mobilen hlr .. ;(

Men ajah , nu ska jag berätta om min daag , :)

 Vet någon om slalombacken är öppen imorn? (tid) =)

Asbraa om ni skulle säga /veta ... ;)

Funderar på att åka ner dit imorn , om man får skjuts av pappa såklart ?! .-.- Så tråkigt att bo typ 2 mil bortanför ramsele ...

Typ inget att göra hihi , ♥ Men inte ska man klaga på  detta! ....

Men jag har pkt skidor  idag , och imorn blir det vila men på torsdag då *******   ♥

Skulle egentligen ha följt med Skidskytte klubben till torsby idag , men jag måste typ vara med på dom här tävlingarna i helgen så jag kanske kommer med på Kalle Anka (en skidcup typ)

+ att torsby ligger lite utanför GÖTEBORG?" och jag orkar inte åka dit hihi , men skulle varit kul ♥

(ångrar lite att jag inte åkte-.-;(

Men ajah , nu ska jag gå upp & äta sedan kanske spela sims 3 , och kanske  blogga lite merah ! ♥

Kramizzaaaaaar /amandisss

Ovido - Quiz & Flashcards