Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Amanda - 25 januari 2011 17:23

  

Tar den här bilden för vet inte o0m den kom med på mitt inlägg som jag gjorde igår ..

Men nu ska jag göra det här inlägget, sedan ska jag byta om och åka skidor :D

Skolan idag var ju rätt så kul , fast inte smilla, var där ;(

men ajah, oxå var det typ kålpudding till lunch ..

oxå så¨hade vi gruppabete ,min grupp ska göra 'drottning krestina hah,vi ska få göra om e nbarbie och göra kläder till den :D

Men imorn så kommer vi ha skidor på gympan ! jippey .. :)

för då slipper jag  träna efter skolan om jag tränar på förmiddan , fast grejjen är ju det att jag måste duscha efter och undra om ens några ska duscha efter?^^

Men ajah . nu ska jag gå hejjdåå! Pöss & kraaam

P.S kommer inlägg senare elr så kanske ni får morgon inlägg :D

Ovido - Quiz & Flashcards