Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Amanda - 17 januari 2011 16:47

Hello , babysar :)

haha, vill bara prova massa olika hejj till bloggen   

 

Och idag på skolan så var smilla sjuk, elr jah hon var iaf inte på skolan ;(

Så det var lite trist men .. Jag var med alla tjejer i klassen , längesen ..

Det var väl sådär .. ;)

Fick en godis av Sophie , så jag har fortfarande pytte lite kaffeandedräkt ...

När jag kom hem , mamma bah , har du druckit kaffe?^^

 

Men ajah , nog med det ! nyss spelade jag wii , med matildiis  ..

Jag vann såklart ..... ^^ ♥

Men ajah , jag har lust att vara med någon i veckan ..;p

någon som vill?^^

Júste ni skulle få bilderna sen skidtävlingen idag , men min kamera har slut på batteri  så jag ska ladda dom innan kvällen , :D

Så kanske ni kan få ngr bilder   

  

Proud!♥

 

 

Outfit , H-jacka , vitt linne, blåa jeansleggings (:   

Jag imorse , facelook .... ;) 

agnes skidtävling ;D    

Prisutdelinginen 

Jag vid starten , johannaa!? Suddig -.- 

Jag , 152 !♥    

Jag & pappsen C:    Och där snart i mål  ♥

Majsan , som s´tartar , Maja ´♥  

 

Det här kortet tog jag , D   

Tog jag meh , ;DDD 

 

Men ni får hade brraa!

Nu vill jag ha ett smeknamn !/; Så jag slipper skriva kraqmizzar /aamndiissss

Men ni får gärna göra smeknamn av , Amanda förnamn, Isabelle efternamn! :))

Kramizzar/........

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards