Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Amanda - 16 januari 2011 18:11

Hejj, hejj , bloggen (valde en údda text i det här inlägget ;D

 

Idag har jag tävlat distans i sollefteå gick asbra , fast placeringen var ju sådär ;P

Var ju astätt mellan alla typ 3-4 s :)

  

Men jag har tagit rätt så mkt kort i helgen kommer lite bilder idag , ;D men ni får bilder sen skidtävlingen imorn ...

 

Och ja, idag efter tävlingen så dushade jag , sminkade mig , och sedan for vi ner på stan & åt på min favvo pizzeria ;D

För jag älskar verligen pasta bolognezen där ,möms ♥

och imorn är det skola , orkar verkligen inte kliva upp 6:30 - 7 varenda dag , i 3 veckor`!?

men man får väl göra det ändå ....

Det här kortet är jag ganska , så nöjd över ;) Stod i badrummet & sommade/stavning ända bort till skogen och då fanns det ett kvist träd som jag tog kort på (toppen ;P    

(:   

Älskar hur mna kan få ansiktet att lysa i kameran ;D   

Johanna & jag i fredags ♥

   

En bild som jag tog för rätt så länge sen har den ju på headern, i dushcen =:   

 

Men ajah , ngr bilder nu ska jag gå upp och göra toast, och obooy! sedan ska ag lägga mig lite ont i huvve ... -.- 

 

Men godnatt ! 

/Mandiiss 

 

Ovido - Quiz & Flashcards