Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Amanda - 3 januari 2011 21:52

Hejjsan bloggen! ;)

Nu sitter jag här och spelar dator i  mitt rum , medans johanna kollar på Justin power -.- så dålig    hihi ♥

Men nu ska jag bara göra ett snabbt natti ,blogg inlägg :)

Och sedan kolla på alla andra roliga bloggar ;)

Amen ni får sova gott! ;)

Godnatt pussar &kramizzaar /amandiisss

Av Amanda - 3 januari 2011 15:56

Hejjsan! Nu har jag varit ute och åkt skidor , måste ju träna lite inför skidtävlingarna nu på tors,fre & söndag ! ♥

Kommer bli så kul! & jobbigt ....

Men på lördag så ska jag köpa min system efter tävlingen , bra vah ? .. (;

Det här kommer bli ett kort inlägg för nu ska jag spela lite sims 3 och kanske göra lite kladdkaka ! ♥

Hejjddåå Pussar&Kramizzar amandiissss

Ovido - Quiz & Flashcards