Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Amanda - 28 januari 2011 16:55

Nu har jag kollat  färdigt på FROZEN , och jag tycker den var bra , jag blev stressad av den typ ... ;D

Vargarna kom och åt upp båda två?!

(nu skriver jag för dom som sett den ni som inte fattar nog inget jag skriver om nu.. ?)

usch , !

 

Men ajah , nu har jag ätit middag . spaghetti & köttfärs sås , och nu har johanna åkt på ngt kalas elr ngt sånt . ;P

men ni ska få fler bilder i

och nu håller jag på att fota lite , :P

bilder senare ,     

hah, tog bara dom här bilderna för dom andra är typ konstiga och vet inte om jag får ladda upp dom hlr, .. ;(

men ajah , nu ska jag fortsätta att fota så godbyye !

Av Amanda - 28 januari 2011 13:24

Hejj, bloggen!

idag är det fredag så vi slutade tolv , och jag smilla & matilda skulle varit med Amelie & sophie som igår, men då fick jag inte tag på mamma elr pappa  och inte smilla hlr så det fick bli nngn annan gång :D

Men nu ska jag berätta om igår!

När vi kom till sophie så kollade vi på anna-ginas show elr ngt sånt sedan kom amelie och sedan började vi hålla på med våra kameror och sedan var det ngn som kom på att vi kunde göra en film (Y)

Så då gjorde vi det   vi härmade typ ''the grudge ''

 

Sophie var spöket , sedan så blev jag instängd på vinden och då kom sophie med sin eltandborste haah :D och typ skulle döda mig .. aa, sedan så målade vi oss och så för jag blev oxå spöke , så sedan jagade vi typ Smilla och matilda :Djapp, men ni får bilder men filmen kan ni hitta på - Aamelielagergreen.bloggplatsen.se

men om hon inte lagt upp den då ni kollar , då får ni följa den :D

 

Men ajah , efter vi filmat och så , så gick vi till grill -1 an och åt  ♥

sedan kollade på vi The messenger och åt semlor (mums♥

sedan hämtade pappa mig & matilda till skidtävlingen,

amen nu får ni bilder,

Ojuste , igår hyrde jag frozen , och sitter och kollar på det nu  :D 

Jag, och smilla! ♥ haah, jag gick  på byn med det där 'svarta under ögonen ''  

   

Jag och matilda & sophie då vi skulle köpa semlor :) 

Söta smilla♥ & Amelie ♥    

Det här fotot tog Amelie,jag elr smilla ;P  

Sweet, amelie !  

♥    

Ja& sophie( var typ asmålad under ögonen för att se läskig ut, sophie hade oxå men syntes inte lika mkt  ...    

.... 

jag .. ;)

innan jag  målade mig svART .. 

 men nu aska jag kolla färdigt på filmen! ;/ usch man ser benen ur benen , (lät konstigt/stod konstigt ... ?^*^

Men hejjdåå! ♥♥♥  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards