Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Amanda - 15 januari 2011 18:20

Hej, bloggen idag så blev sprinten som skulle varit i sollefteå insälld! -.- Tråkigt var riktigt taggad för sprint , gick ganska bra förra helgen tyck jah, :)

Mwn imorn så är det Distans , & sorry att jag inte bloggat elr så idag , för jag har varit nere hos Mattias & Linnea ;D

Vi hade det mysigt vi satt och spelade spel , fikade och kollade på en film ♥

och nu chattar jag på face , och på msn ..... ;)

 

Men jag har oxå fotat lite medans jag var ute och åkte skidor , skulle testa glidet på dom osv ...

 

Men ni ska få några bilder ;D

 

Lovar att jag ska göra bättre ´´format´´ av det här ;P    

Haha , usch stör mig lite på läpparna där ;D 

 

Men ajah , nu ska jag läsa på glosorna ;-D 

Ska srkiva upp dom i bloggen som lite éxtra träning´

 

Grow up - bli vuxen  

Omg lite batteri! i datan ..  måste skynda mig 

Ojj, den slocknade alldeles nyss så jag har johannas laddare nu , tur att det inte försvann, men nu måste jag gå för nu är johanna så fjantig & säger du har en egen stick iffån mitt rum osv ... 

Syskon är jobbiga ? håller ni int  me? ^^ 

 

Kramizzar/ amandiss 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards