Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Amanda - 30 oktober 2010 18:36

Heejj bloggen ..

Japp vi har ju varit med soophie idag elr vi är det fortfarande men dom sitter och spelar sims *^^

Men alldeles nyss så har vi ätit kommer en bild  på det sedan .. ;P

tror jag?^^

Men oxxå så har vi åkt bobb och byggt Hopp ! Ajj , det gjorde ont att landa

men vi har också ~ lekt fjortisar , kanske lite fjantigt att leka fjortisar .. men vi hade inget att göra tyyp .. ;P

Oxxå så är det ganska roligt att fjanta sig lite då o då .. =)

Fast inte så fjantigt ..

oxxå så har vi åkt snowboard , gick ingeh bra ramlade hela tiden ..

amen ni får bilder nu såh .. ♥

Ehhmm .. ♥   

Vii ♥  

Jag sophie .. =)  

När vi åkte snowboard typ ..

  

Jag och suss ii . När vi åkte liite spark .. ;p



Aaa , det var dom ähr bilderna , vi gjorde en fjortis video ..

men den är på matildas mob ..

Mobba bara inte dom här bilderna nuu! Hehe ♥

  

Av Amanda - 30 oktober 2010 13:15

Hejj, bloggen ..

Heyy , jag har varit ute och åkte  20 varv skidor på lägdan .. Men innan det så fick jag tyyp dra skotern , för det gick inte o svänga så jag fick dra skotern åt det håll den skulle gå .. ;p

För ville inte köra den ( det fick pappa göra ;P

För när johanna skulle , köra så hakades gasen fast så hon for iväg i fullfart , men den hann stanna innan hon åkte in i skogen ....

Ajah , men sedan så åkte jag skidor & snart ska jag ut och åka snowboard med Matilda & Sophie , Sophie är med matilda heh ;P

Men kommer nog ngr bilder för jag laddar min mobil nu så jag kan göra det ,så hejsveejs! ♥

/ Kramizzar amandiis ♥♥


Ovido - Quiz & Flashcards