Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Amanda - 8 oktober 2010 17:08

Heej!! nyss har jag ätit , men innan det var jag nere hos Enya!!<33

Så roligt att får träffa diig!!!<3 satt och spela kort =) men nu ska jag på läger (: kmr bli väldigt roligt, men skulle varit ROLIGARE OM ENYA kunnat vara med !!

<33 Men imorn kmr nog ngr bilderfrån lägret =) + kanske bildeen på jackan jag vill haa<3( Enya har en ) <33=)


Och imorn efter lägret ska jag sova hos Enya!! <33




Men hejjdåå/ Amanda

Av Amanda - 8 oktober 2010 17:08

Heej!! nyss har jag ätit , men innan det var jag nere hos Enya!!<33

Så roligt att får träffa diig!!!<3 satt och spela kort =) men nu ska jag på läger (: kmr bli väldigt roligt, men skulle varit ROLIGARE OM ENYA kunnat vara med !!

<33 Men imorn kmr nog ngr bilderfrån lägret =) + kanske bildeen på jackan jag vill haa<3( Enya har en ) <33=)


Och imorn efter lägret ska jag sova hos Enya!! <33




Men hejjdåå/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards