Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Amanda - 11 oktober 2010 20:18

Hääi Bloggen!<3


Japp , nästa helg ska jag (kanske till Ö-vik med Smilla &matilda

Och då ska jag köpa dom hära sakerna + kanske löshår (men så jävla dyrt + att alla tycker väl att man är F'''''' om man har det? ^^ men skit i det ) ..


   

Kanske (lösögon fransae) dom hära byxorna och kanske detta skärp ..=)

      Dom hära (spets trosorn..-

Den härah , <3  

 =)

 

Den hära , ! + en svart tröjja!!  

Den här jackan elr kanske Fjällis =) 

            

Fjällis , ( blå elr röd?)


Men sedan är det kanske inte så mkt mer?



Jooo! Uggs!!    <33 elr svarta =)

elr mörkbruna ;P ..-.-


Av Amanda - 11 oktober 2010 15:06

hah , men nu till Helgen så blire Ö-vik med Smilla !<33


Ska köpa mkt !!!

kmr lite bilder ..


1 , köpa jaguar tub kjol :2 Uggs 3: Ljusblåa jeans leggings =)4: blågrå rosa munkjacka =) vet inte riktigt vad dom kallas ;P

Fast , brun svart!<3

med svart tröjja och ett skärp !<3

        

kmr mer ;PDen härah jackan , och ´KANSKE --->    (chinos)

Och sedan lite smink och säkert fler tröjjor !<3   och nya skärp!

 och det här skärpet elr ett annat skärp som jag såg på bik bok elr om det var gina ? =)


Men nu måste jag verkligen på toa , så hejdåå! <3


/ mandiis!<3 

Av Amanda - 11 oktober 2010 14:26

 Idag har varit en bra dag hah ;P


Nemen , det hare varit som vanligt på skolan , och just  nu ska jag nog inte göra ngt ... =) kanske lägga upp lite bilder från helgen men inte lika mkt som igår , märkte att det såg lite konstigt ut ! =)     Snart är det vinter! man känner verkligen att kylan är på väg! =) men jag gillar inte att det blir kallt men att det kmr snöö! <3

...

     

Tog bara bilder som jag redan haft , orka inte ladda upp fler ;P


Men nu ska jag nog upp och göra läxan (kroppen )

fast jag behöver inte träna så mkt ;)


Hejjdåå , / Amandiis =) 

Ovido - Quiz & Flashcards