Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Amanda - 18 oktober 2010 21:41

Hejj bloggen , nyss har jag borstat tänderna och  är redo att gå och lägga mig .. klockan är bara 21;40 men jag  är lite trött , och jag måste ju orka kliva upp imorn och göra mig iordning? ;o

till skolan ;P

men är ändå lite sugen att sätta på en film på tvn haah , det är bra att ha en egen dator och tv på sitt rum för mamma o pappa dom hör ju inte om jag håller på med dator elr om jag kollar på tv med låg ljudnivå ;p Men tror nog att jag ska gå och lägga mig ;P



Hejjdååå kramizzar / Amandaa

God natt ♥   <3

Av Amanda - 18 oktober 2010 18:25

Idag när jag kollade på private praktice , så stog två doktorer Sam & kommer inte ihåg men txl tammy) och då ringde det till ´´Tammy´´ och det var en annan doktor som sa att Sams dotter (Maya) skulle få sitt barn och komma till sjukhuset dom blev jätteglad och gick ut för att vänta att hon skulle komma , det kom en ambulans med en man som hade varoit med om en olycka sedan kom det en ambulans helikopter och ur den kom en man och en gravid kvinna på båren , mannen kom närmare och närmare tills slut såg dom att det var han som hade ringt till ´´Tammy och sagt att han skulle skjutsa Maya till sjukhuset , på båren bakom låg maya ...

Sedan fick man inte se mer , får se imorn .. ;(

Men ajah hoppas det går braaa! Hatar när det blir as spännande och sedan tar det slut .. .-.


Jag ska gå upp och fika nu hare braa , men det blir en liten bild ;P       


Hehe , tog dom här bilderna ;P ...

Men hejdåå /kramizzar Mandiis   

Av Amanda - 18 oktober 2010 14:24

Längtar tills HELGEN ! Köper Uggs och Dunjacka <33 och Mössa =)


Skoldan idag , var ju rätt så rolig men blev tråkig när smilla åkte hem ;( !

Jag längtar jätte mkt tills helgen ;P ska ju åka till min älsklings stad Östersund <3 och där ska jag köpa Dunjacka , Uggs brun , beers elr svarta ) Mössa =)

Och dom kläder som jag lagt upp vid mina tidigare inlägg ;P

(kanske inte allt ;P:()

ska ladda upp lite bilder på kläderna , 

Och idag på skolan så gick jag runt  ,med en ganska så ful jacka ! , alla kolla på mig när jag gick förbi , hah ;P

¨¨typ en sån här^^ 

            

  Det hära ! + en mössa (: och vantar

men kanske köper ngt annar också (::


Meen hejdåååå

/ mandiis

Ovido - Quiz & Flashcards