Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Amanda - 15 oktober 2010 18:37

Hääi bloggen , sitter här vid datorn , och gör inget bara trååk :( ..


Men vi har ialf ätit min favvo mat =) Men blev så mätt , har ont i magen ;(

Och ska väl göra lite kladdkaka som efterrätt <3 , var ute en liten sväng (gick bara med soppåsen ) och ush vad kallt det var brrhh ! , men det är ju snart vinter!<3 Haha , men när vi åker till östersund , så blire ingen fjällräven ialf ;P

haha , mamma gick in och kolla hur mkt dom kosta ;O

visste ju att dom var dyr men inte direkt 5000?

ajah , får väl köpa en vanlig då ,(:: men en vanlig är lika snygg =)


Och den hära  mössan vill jag haa elr bara en helvit elr grå (::

   Elr en svart vit ..


det är en en toffs där bak , men ser inte ;P




Men nu blir det kladdis !


Kramisar / Amanda <3


Av Amanda - 15 oktober 2010 10:53

Hej igen bloggen!<3

Har gjort lite matte och kollar på titanic just nu , men innan det så tog jag faktiskt lite kort , på  snöön!<3

, dom kommer väl nu och en gammal bild kanske (:


 och ett kort på jackan jag kanske ska köpa , elr bara en vanlig ;P

elr röd .. eller en vanlig dunjacka (:  

Snöö <3     (:   ....  


Japp , nu ska jag fortsätta kolla på Titanic =)


tills Mamsen kommer hem , med maat!


Min favvo mat idag ! , lite synd för det kmr göra ont när jag sväljer ;(

men gott ändå!<3

Pasta med cremefresh och svamp , o bacon

Mumsigt !

Men hejdåå <3



Av Amanda - 15 oktober 2010 07:03

Det här var ingen bra morgon .-.-

as ont i nacken och huvudet ...

+ att idag skulle jag åkt med Smilla och matilda.n till Ö-vik och då skulle jag köpt mina Uggs som jag velat ha så länge ;Poch  en dunjacka (fjällräven elr bara en vanlig dunjacka =)

ska ladda upp lite bilder  på vad jag skulle köpt , och det jag ska köpa när vi åker till östersund (:

Den hära vita tunikan =) 

 

Jaguar tub kjol ""<3 

 

ljusblåa jeans leggings   

fjällräven elr bara en vanlig dunjacka (:   Mörkbruna eller Bersa (stavning) <33

:


..


Nu vet ni vad jag skulle köpt (ska köpa<3)

Jag bloggade inte igår för att jag satt o kolla på ghost whispeer och american teenager

.. och sedan var det rullskidor iramsele =) sedan kollade jag på film ...

ajah , men hare braa!


Hejjdåå      

Av Amanda - 15 oktober 2010 07:03

Det här var ingen bra morgon .-.-

as ont i nacken och huvudet ...

+ att idag skulle jag åkt med Smilla och matilda.n till Ö-vik och då skulle jag köpt mina Uggs som jag velat ha så länge ;Poch  en dunjacka (fjällräven elr bara en vanlig dunjacka =)

ska ladda upp lite bilder  på vad jag skulle köpt , och det jag ska köpa när vi åker till östersund (:

Den hära vita tunikan =) 

 

Jaguar tub kjol ""<3 

 

ljusblåa jeans leggings   

fjällräven elr bara en vanlig dunjacka (:   Mörkbruna eller Bersa (stavning) <33

:


..


Nu vet ni vad jag skulle köpt (ska köpa<3)

Jag bloggade inte igår för att jag satt o kolla på ghost whispeer och american teenager

.. och sedan var det rullskidor iramsele =) sedan kollade jag på film ...

ajah , men hare braa!


Hejjdåå      

Av Amanda - 15 oktober 2010 07:03

Det här var ingen bra morgon .-.-

as ont i nacken och huvudet ...

+ att idag skulle jag åkt med Smilla och matilda.n till Ö-vik och då skulle jag köpt mina Uggs som jag velat ha så länge ;Poch  en dunjacka (fjällräven elr bara en vanlig dunjacka =)

ska ladda upp lite bilder  på vad jag skulle köpt , och det jag ska köpa när vi åker till östersund (:

Den hära vita tunikan =) 

 

Jaguar tub kjol ""<3 

 

ljusblåa jeans leggings   

fjällräven elr bara en vanlig dunjacka (:   Mörkbruna eller Bersa (stavning) <33

:


..


Nu vet ni vad jag skulle köpt (ska köpa<3)

Jag bloggade inte igår för att jag satt o kolla på ghost whispeer och american teenager

.. och sedan var det rullskidor iramsele =) sedan kollade jag på film ...

ajah , men hare braa!


Hejjdåå      

Ovido - Quiz & Flashcards