Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Amanda - 20 oktober 2010 21:17

Vi åkte aldrig nå skidor , för när pappa kom hem var det alldeles mörkt ute ;P

Och jag orkar inte hålla på och åka skidor med pannlampa ;p Också har jag

Pratat lite med paula i telefon , ska träffas i östersund till helgen ;p

Och då ska jag köpa Uggs ! <3 Ser verkligen skönt ut att gå med dom i snön ;p Och varma verkar dom vara  =)

Istället för att åka skidor så , körde jag 2 mil på motions cykel =)

Oxxåå har jag tränat på läxan  men kmr ändå inte kunna den ;O

Mamma kan  typ inte Engelska ;p

Vet inte vad man ska säga till All hallows  ;p och det därah ;P

Men nu ska jag kanske sätta på en film , stänger nog av den efter 20 min hah , 


Men hejjdåååå /kramizzar Amandaaa  


Av Amanda - 20 oktober 2010 17:09

Haha , här kmr bilderna jag hade tänkt visa på förra inlägget , men det blev ngt fel .. men nu är det fixat =)

Som sagt min Mobil kamera är ju inte direkt den bästa ;( 4,2 mgp ;((((

Så stillbilderna är inte så brra ;P Försökte göra så att man såg hur snön fall men ... Stillhets grejsen är inte så bra .. ;p

men här kmr dom =))

Ugly me ....             

aa ni ser ju vad dålig den är ;P    

min outfit .. =) idag  


Amen nu ska jag draa hejdååå !


/ kramizzar Amandaa

Av Amanda - 20 oktober 2010 15:55

Yes! Nu håller dom på att köra upp eljusspåret här i lungsjön , om det inte är för lite snö , men ser en skoter där och en som åker skidor för att få upp spåren =)) blir nog att åka lite senare ! <3


Äntligen har det kommit mkt snö <3 man känner när man andas att det är vinter ;p

Hehe , men idag har inte jag gjort så mkt , ska äta korv och pommes ..

Skolan gick var ju som vanlig =) Bara 2 skoldagar kvar sedan Östersund ! <3


Hehe .. (: men kommer ska ladda upp lite vinter bilder på bloggen  nu .. min mobil måste bara ladda så jag kan ladda nerv ;P

Och min outfit todayyy =) ♥ 

Men ddet blir till mitt lite senare inlägg ;P


Kramizzar/ Amanda

Av Amanda - 20 oktober 2010 07:07

Imorse då jag klev upp halv 6 så var det jättemkt snö på varandan (stavning hah )

<3

Men  och jag har ingen vinterjacka , och min mobil har ingeh batterie annarsw hade jag tänkt ta kort <3 Sitter här och borstar håret ! '

Och min outfit idag är En Rosa blå blommig puffärm med ett midjeskärp mörkblåa jeansleggings och gråa strumpor tror jag det blir (: Och under kläder .. =)

Igår hann inte jag blogga ´´Sorry´´ för det var träning och jag skulle duscha ..

Men jag hinner inte blogga så mkt mer nu heller , för nu ska jag fixa mig borsta tänderna och sedan gå ut och vänta på taxin ;(


Kramizzar /Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards