Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Amanda - 3 oktober 2010 14:20

Hejssan ! nyss kollat på Dear John ! as braa började nästan att gråta hah (:

Också har jag ätit kladdkaka Mumsigt!!<3

men jag har inget att göra för jsg vill inte gå upp då kan johanna smitta mig med sin magsjuka !, och jag vill ju inte direkt spy upp min gooda kladdkaka ;P

Så jag kan lika gärna ladda upp på lite kläder , om jag kommer in på en kläd affär ? för jag laddar ner Vampires suck och Alice in wonderlan , ska ladda der Frozen sedam också (:

men det tar typ 4-5 min att gå in på en sida , men ska nog göra det ändå ;P .. / hha det var  några som ringde mig nyss : Heeej vill du köpa hårförlängning elr ngt sånt jag bah , ne ? och dom bah nåntingt - och jsag bah haha drygt .... vet inte vilka det var hih o.o ?(: Men jag vill ha längre hår ( men inte löshår elr kanske men ändå inte ? huhu`???``) mwn nu kommer bilderna ,P..

  ...njae ,det blir nog inga bilder nu ... ;(

 

Men hare braaaa!! / Amandaaa(:_P

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards