Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Amanda - 27 oktober 2010 20:44

Hejj ,bloggen! Nu sk jag ta & lägga mig .. ;P Fast måste kolla på en film .. På nått sätt så somnar jag bätrre efter att ha kollat på film .. =)

Ojj ojj , imorn är det sista dan för håkan! ;( Men vi kommer få fika imorn på skolan ;)

Men håkan har nog varit bästa läraren utav alla skolår (; Och Kenny ( den sämsta ..)

heh ,... Men som sagt jag ska kolla på film och det blir nog Austin power Goldmember elr American pie , idag på gympan så spelade dom en låt som är med på american pie .. =) så är lite sugen och se den haha , men om jag börjar kolla på den så kommer jag bara vilja se merah ... =)Har druckit varm oboy ,och macka som kvällsfika .. Och känner mig riktigt ren nu för har duschat ^^ Och borstat tänderna så nu blir det sängen!

Så hejjdååå ! Och sovgott!

Godnatt pussar &Kramizzar /Amandaa

Av Amanda - 27 oktober 2010 17:20

Hejj =) , bloggen , lägger in lite frågor o svar för jag har tråkiiigt! ..

som jag hittat på en annan blogg . ;P


Dåvarande frågor:

1:Vad är det bästa med förra året?/BFE =)<3

2:Vad är det bästa minnet från förra året?/Energii dryck! (meh BFE)

3:Vilken klass gick du i förrs året/ 5 an ..

4:Vilka var du med förra året / Evelina och Liie /Amelie

5:Förhållande förra året?/Ja , USHHH!!!! ;(

6: Samma klädstil som nu?/ Jaa , typ <3

7:Någon blogg förra året?/Jaa , Norrlandfjolla <3

8:Sommar minne förra året?/Japp , ENYA!<3

9:Julklappar ?/ Pengar , Kamera och kläder (inte mkt!) men pengarna gick till EGEN DATOR<3

10:Är dom här frågorna lika bra som förraårets frågor?/ Njaee, vet inte? :s


Nuvarande frågor:

1: Det bästa med det här året?/ Smilla & hela 5-6an tyyp ... =)

2: Bästa minnet för i år/ Sommaren 2010 med Enya <3

3:Vil´ken klass går du i?/ 6 an <3

4:Vilka är du med nu ? / Smilla & Matilda.N

5: Förhållande?/ Nejj ;(

6:Klädstil idag  , / Baseboll jacka , svartlinne , och svarta jeans typ , rosa sockar o underkläder...

7:Bloggar?/ Amandanordkviist.bloggplatsen & Amandiis.devote .se

8:Sommar minnen / Ehmm ? Redan frågat? .-.-

9: Julklappar ?/ Njaee , inte varit ännu ;p Men har redan sett en .. WII <3

10:Braa frågor?=) Njaaae..


Japp , det var frågorna rätt så dryygt! så laddar upp en bild , så kanske det blir lite roligar ! ( Dåvarande bild?)& Nuvarande bild

Så många minnen! Saknar er! Borde vara ngn gång ;p=)  

Jag nu .. =)


Mitt liv har förändrats mkt på bara ett år! ..

Är med bästa Smilla nue =) ..

Men hejjdåå , Kramizzar / amandiis  



Av Amanda - 27 oktober 2010 16:48

Hejj bloggen, Har ätit pasta med köttfärs =)Oxxå så glömde jag min gympa påse på Matan! ;( För idag har vi haft gympa hela morgonen Skitkul! Speciellt på slutet `Hahah ´´ Det var rolgigt på dom sista rasterna & lektionerna ( fast pinsaamt!)

Undrah , om  *** kollat på lappen ännu ? ;p Undrah , vem ''' kmr fråga? ^^

Hehe ajah men rolig skoldag ialf ;)Men nu ska jag berätta om igår (lite´´)

Efter träningen igår så var det möte så åkte hem till Alice Vi målade lite på hennes nalle & satt o prata =) Roligt , och idag så ska jag nog inte göra så mkt .. ;p Kanske åka lite skidor ? Och jag har inte så mkt mer att berätta om ... ?

Men kommentera om nivet att jag glömt ngt roligt elr viktigt , så ska jag blogga om det =) <3

Men hejjdåårahh /Amandiis

Ovido - Quiz & Flashcards