Amandiis Blogg !

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Amanda - 6 oktober 2010 20:15

Hejj hejj , nyss var jag ute och Jogga/sprang med Pappa och johanna  var väl inte direkt världens bästa tämpo då johanna var med , men vi sprang och vände och höll på .. (:

Också sprang vi uppför en väldigt jobbig uppförsbacka några gånger ! pust..

sedan gjorde vi lite sprätthopp och stavgång hem .. (:

För er kanske stavgång låter ´´Tantigt elr inte tantingt men det är mest typ 40-50 åringar som är ute och går, äldre också och yngre såklart! ´´ tkte det jag först med  , men om man går som man ska, och sträcker på bena med rätt tempo så blir det rätt så jobbigt! .. (:

Men nu till helgen blireh träningsläger i lungjsön ! längtar<33 Fast jag kan ju lika gärna sova hemma är ju bara 100-200 meter mer till Affären (som stängts)

Men roligt att sova i affären (som varit skola en gång i tiden ) springa runt där mitt i natten och skrämma varandra i trappen och  korridoren (mörkt och hör hur det ekar ikorridorerna /:  ! haha(: längtar verkligen + att man får träning då på dagarna =)

kommer bli roligt ialf , men nästa helg v. 41 så hade vi  planerat att åka Till ö-vik jag Smilla och Matilda kanske johanna :(

Ska väl köpa lite då ;)

Txl ett vitt linne till min H-Jacka <3

och en tub topp .. vänta kommer lite bilder också (: kanske en ny jacka ?(: ny mössa? äsh kommer bilder

och lite bilder från helgen (fredags)

sen ifredags , kom bara en bild på det ... (:

      

Väska (kanske har ju redan en men vill ha en svart ;P) Kofta vill haa!) Andra blommiga kanske )

    

Vitt nagellack såklart! Tunika munkjacka Också köpa!

     

Tub kjolen!! of curse ! trosorna (aa) Jackan ? kanske hittar säkert finare !

        

Tog ingen mössa men det blir nog en Helvit elr grå ..

(Inne jacka ! (aa)  Ljusblåa Jeans (aa) Skärp ! (aa)


Men kommer nog bars få pengar för mindre än hälften SNÅLJÅPAR DOM ät , ( ne nu ska jag vara tacksam ... )


Men längtar tills nu till helgen och nästa helg om det blir ngt nästa helg!!

Om jag inte blir sjuk då jag alltid ska  åka till ngn stad med ngn kompiis!!


En gång typ 2009elr 2008 så skulle jah och Matilda.A åka till paradisbadet samma helg! var ju skitglad då  , men sedan fick jag magsjukan så kunde inte åkaa !;(

Evann till Ö-vik 2010 Fick feber? -.- Otur när det gäller att ha kul med ngn!:( haha <3

Men nu ska jag ta och göra något vettigt istl för att sitta och nörda vid datorn ! (: 

Av Amanda - 6 oktober 2010 16:30

Hej , jag har inte fjort ett inlägg på rätt så länge så jag ska ta och göra det nu!(:

Igår så  cyklade vi ner till ramsele för träning (: Ganska så roligt .(:


Men idag hade vi orientering på gympan , drygt ...  Killarna förljde efter oss eftersom att dom inte kunde något (inte vi heller (:)

Skoldagen idag var rätt så rolig , !(:

Men jag ska upp och äta , kommer snart (:

TBX!(:

Tog ganska så lång tid att äta satt och kollade på ghost whispeer (: men matilda är ju  så -.-.-.-.- så hon bytte till disney channel :((

!! och sedan bytte jag tbx! och då började hon slå mig? , också rev hn mig typ vid näsan så nu sitter jag har med näsblod? -.-


Men nu ska jag göra engelska läxan , behöver inte göra  (Veckans ord) (::


Heeejdåå<3(:

/A.N


Ovido - Quiz & Flashcards